Bytte-Bytte April/Maj 2010

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Lige for at sige at der kom post her sidst på eftermiddagen med byt byt perler.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Her er hvad jeg har modtaget.

Billede

Rigtig fine ting, men puha for en udfordring. Jeg har aldrig prøvet de farver eller materialer før, så der skal virkelig tænkes og afprøves nogle ting :-? :-\ #:-s :)-

Tusinde tak til giveren, som jeg jo godt ved hvem er ;)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Så blev der lavet lidt smykker af bytteperlerne.
Dette fik jeg:
Billede

Lavede en halskæde, hvor der er tilført 12mm brun lava og gyldne frostede 12mm agat rondeller, og et par enkelte 10mm lava og okseøje:
Billede

Og så blev det til en læderkæde tilsat et lille kronevedhæng:
Billede

Øreringe af fimokuglerne:
Billede

Øreringe af ferskvandsperler. Jeg har kun tilsat ørekrogene:
Billede

Dette er tilbage - fimo:
Billede
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Flotte ting du har fået lavet. Jeg har først tid i næste uge til at få lavet noget af mit guf. Lægger billeder ind lig så snart det er lavet.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
fine ting du har lavet ud af dit bytte byt. Jeg skal også igang med at lave af mit men jeg har ikke haft enagi til at lave smykker her på det sidste men det kommer jo igen det ved jeg jo godt.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
sikken en masse lækre smykker du har lavet Mette :-o :clap:
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Her er så mit bud til bytte bytte.
Jeg har desværre ikke kunne tage billede af perlerne inden, da mit apperat har drillet helt hen i skoven.
Men det var alle de små lysrøde voksede glasperler- hawaii perler i 8 mm i sart grøn - rosa hawaiperler
4 fs perler- de firkantede shell 14x14 og 2 tib silver sommerfugle - små lys rød coral.
Det har været en stor udfordring, da jeg næsten aldrig laver noget i så små perler og i de farver.
Jeg har sat lidt sort gummitubes og gummiringe til for at gøre det lidt mere groft, som jeg nok altid arbejder i.

Tilføjet sort gummitubes - gummiringe lås og hvad der ellers høre sig til at lave en halskæde
Billede

Selv tilføjet tibitansk silver sommerfugle -gummitubes -gummiringe - lås og hvad der ellers hører sig til for at lave et armbånd
Billede

Selv tilføjet perlestav - franske ørekroge - gummiring og små facet slebet coralperler
Billede

Håber billederne kan ses. Det er lang tid siden at jeg har lagt billeder ind. HI hi så sang tid siden at jeg ikke kunne huske mit kodeord
Senest rettet af butler tors 29. apr 2010 19:16, rettet i alt 1 gang.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
det er du da slupet helt godt fra på trods af at du ikke plejer at lave noget der er så lille. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Ja det er da rigtig godt gået Edith. Det ser dejlig sommerligt ud.. :clap:
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Det er nogle flotte ting I har fået lavet :clap: :clap: :clap:
Jeg "kæmper" lidt med mit, fordi mine oxyderede kobber"snirkler" knækkede i kampens hede.
Så nu har jeg oxyderet noget af min egen tråd(for første gang, med bronzeoxid)
Det skal en tur i tromlen og jeg er MEGET spændt på resultatet.
Besvar