Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
BlueRaven skrev:
Det er lidt ligesom med en paillet-kjole. Den er fascinerende i sit glimteri, og kan være sjov til visse ting,
men i sandhed er det jo en ren rædsel af overkill med alt det glitter :D :)) ]
Skal du nu også disse pailletter?? Hvad sker der for dig??? Pailetter er fantastiske!! Har lige købt en sort bolero fyldt med pailletter til juleaften... =)) =)) =))

Hvor er det sjovt smag kan være så forskellig!!!

Nå men jeg må jo bevise at glimte rædslerne er alt andet end grimme.
Nemlig SUPER DUPER OVERDREVET SMUKKE
Så jeg tager kampen op, og ser det som min pligt at overbevise jer om at goldstone er totalt lækre sten, i MÅ eje =)) =))

Og den grønne er iøvrigt heller IKKE grim!!
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Diddah skrev:Host ehm *rømmer mig* og hvisker.. den der grønne Blue.. åhh den er fin! Haps den ville jeg gerne eje, hvor stor er den?
Du skal ikke hviske det. RÅB DET!!! =)) =))

Den der grønne Blue.. åhh den er fin! Haps den ville jeg gerne eje!
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
fååååck hvor er i morsomme!!!! :)) :)) :)) og hehehehheh, jeg er nu en af dem der også elsker goldstone, har dog aldrig ejet en af de grønne...
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
=)) =)) =)) =)) :)) :)) =)) =)) hvor er I sjove - lige hvad jeg trænger til ! Synes iøvrigt heller ikke at BR's nu Camilla's sten er grim...... BR, tror altså ikke at du vinder i katagorien : send de grimmeste perler. Et engelsk ordsprog springer ind : Beauty is in the eye of the beholder..... ;)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Ja I er altså for morsomme.. :text-woo: :text-lol:

Men jeg har altså lidt svært ved at finde grimme perler.. Syntes altså ikke rigtigt jeg har nogen... :-?
Så nu har jeg fundet nogen, der er semigrimme... Men sådan som i andre skriver om Jeres perler - hmmmmm... Så når mine nok ikke Jeres til sokkeholderne. 8-} [smilie=stockingsmiley2.gif]
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Danagonia skrev:
Charlottes skrev:Ej hvor sjovt at du godt kan lide den ene. Og ja, hvordan skal man tage det??? :-\ :))
Ja, og den ene perler gav jeg 30kr for, så den var ikke engang billig =))
=)) =)) =))
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Lise Sonne skrev:Har på fornemmelsen at disse grimme perler bliver rigtig morsomme..... og så kan vi spørge os selv hvorfor vi har købt nogle vi idag synes er ultra grimme ....... :doh: :doh: ;)-
ja eller ærgre jer helt vildt røddent over hvor FEDE de er når de har mødt en anden;-) =))
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
ELSKER alt der glimter... næsten

Fik os et fint glimtende vedhæng i præmie af Camilla.... sidder og stirrer på det når jeg trænger til lidt sparkle i min hverdag :x- :x-
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev:Synes iøvrigt heller ikke at BR's nu Camilla's sten er grim......
TAK! =))
Lise Sonne skrev:BR, tror altså ikke at du vinder i katagorien : send de grimmeste perler. ;)
Det håber jeg altså ikke, for så er jeg ærlig talt lidt pinlig over at have betalt 30kr for glitter rædslen =)) =))
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Shawnee skrev:Ja I er altså for morsomme.. :text-woo: :text-lol:

Men jeg har altså lidt svært ved at finde grimme perler.. Syntes altså ikke rigtigt jeg har nogen... :-?
Så nu har jeg fundet nogen, der er semigrimme... Men sådan som i andre skriver om Jeres perler - hmmmmm... Så når mine nok ikke Jeres til sokkeholderne. 8-} [smilie=stockingsmiley2.gif]

Har lige sendt mine rædsler til dig idag bare så du ved det.. du kommer til at GRÆMMES og trække dit hår ud i totter!!! ~x( ~x( ~x(
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Besvar