Det er utroligt, hvad I kan få ud af sådan noget fimo
Konkurrencen!!!
Redaktør: rumlebumle
Whau - hvor er I dygtige
Super flotte og elegante smykker

Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Så blev jeg færdig.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Waaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu siger jeg bare irsten.
Hold da helt op de er flotte. Kan godt forstå du sagde at de var svære at få mønsteret frem i.

Hold da helt op de er flotte. Kan godt forstå du sagde at de var svære at få mønsteret frem i.
Tak Kirsten og hvor er dit smykkesæt bare UTROLIGT elegant, jeg er helt vild med det.........det må blive mit næste forsøg med lace cane - nu gik min aller første gang med denne teknik da meget godt........
det er sort og hvid, eller har du en tredie farve med....??
det er sort og hvid, eller har du en tredie farve med....??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Linda og Anne M. Havde ikke lige set jeres kreationer. De er da helt vild smukke. Dejlige farver og sikke en vikling. Alle er bare flotte
Linda det er kun sort og hvidt. og tak skal i have for at i kan lide det jeg har lavet.
Kærlig hilsen

-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Hold da op, hvor er det bare nogle flotte smykker. Tænk, at man kan lave sådan noget selv. Det er mig en gåde, hvordan I får de flotte mønstre frem. Jeg har set nogle instruktionsvideoer om Fimo, og det ser virkelig svært ud, og gør at jeg bare er så meget mere imponeret over jeres kreationer

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Linda du har lavet et rigtig flot sæt, I er vild med din vedhæng løsning - meget kreativt!
Havfruen jeg er meget imponeret over dit valg, det er utrolig svært aat arbejde med hvid og sort sammen. Godt gået!
Havfruen jeg er meget imponeret over dit valg, det er utrolig svært aat arbejde med hvid og sort sammen. Godt gået!
Sikke nogle flotte sager i har lavet!!! Jeg har altså desværre ikke fået lavet noget
Men Balder har ikke lige givet mig fred, så jeg må deltage næste gang istedet! Synes ellers det er et super initiativ Liza!!