Dyt dyt skal vi byt Oktober 2010

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Shawnee skrev:Jeg gætter på Love-Shopping? ;;)
Korrekt :-D
Knus fra Katja
Joanna
Perle
Perle
Hej med jer

Jeg er så ked af, at jeg ikke har fået lavet noget med de utroligt flotte perler, jeg fik i bytte. Jeg er tidsmæssigt helt lagt ned. Skal holde fest for 50 mennesker på lørdag (science fiction temafest) og har samtidig mere end almindeligt travlt på arbejdet. Så jeg har simpelt hen ikke kunne finde tid til at rode med perler i flere uger.

Lige så snart jeg får en aften uden pligter (synger nemlig også i det band, der kommer og spiller lørdag og i kor og går på uni en aften om ugen) så laver jeg noget og lægger billederne op.

Jeg er llidt blank på, hvem der har sendt til mig, men måske Lise Sonne?
Knus Joan
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Desværre Edith det er ikke mig der har sendt :-D
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Joanna skrev:Hej med jer

Jeg er så ked af, at jeg ikke har fået lavet noget med de utroligt flotte perler, jeg fik i bytte. Jeg er tidsmæssigt helt lagt ned. Skal holde fest for 50 mennesker på lørdag (science fiction temafest) og har samtidig mere end almindeligt travlt på arbejdet. Så jeg har simpelt hen ikke kunne finde tid til at rode med perler i flere uger.

Lige så snart jeg får en aften uden pligter (synger nemlig også i det band, der kommer og spiller lørdag og i kor og går på uni en aften om ugen) så laver jeg noget og lægger billederne op.

Jeg er llidt blank på, hvem der har sendt til mig, men måske Lise Sonne?
Knus Joan
Yep, det er rigtigt ....Gætter på, at jeg fik fra Butler ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
I skal tage det bogstav der står foran jeres eget så vidt jeg har forstået
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:I skal tage det bogstav der står foran jeres eget så vidt jeg har forstået
Så må jeg jo have fået af dig ?
og hvis det er systemet, så er der ikke meget gætteri, for så er listen jo som på første side ??? Kan det være rigtigt ? ;)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Yes Lise det er mig, men jeg var lidt spændt på hvad du ville lave med koral roserne,agat coins og de små picture jaspers ved jeg ikke hvordan de kan bruges :doh: men du har nok ikke haft tid til at lave det evt. på gr af din udstilling? :ymhug:
Nej jeg tror ikke det er sådan med navnene,for så vidt jeg husker så har Susanne i nord fået perler fra dig :doh:
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Yes Lise det er mig, men jeg var lidt spændt på hvad du ville lave med koral roserne,agat coins og de små picture jaspers ved jeg ikke hvordan de kan bruges :doh: men du har nok ikke haft tid til at lave det evt. på gr af din udstilling? :ymhug:
Jamen så tusind tak - har faktisk agat coins i gang (men ikke noget kamera lige nu :(( ), koral roserne ????? der er jeg virkelig kommet på en prøve, kan ikke få en perlestav igennem og kan ikke finde ud af at bruge dem på wire, men jeg gir ikke op. Picture jaspis'erne er en anden farve end de ting jeg har i picture jaspis, dine er ligesom lidt lyserøde også :-:think: :think: så de ender nok som øreringe ! Og så er der også en lækker amazonit, som skal flettes ind i en kæde eller måske et armbånd - den er også på tegnebrættet ! Men ja, der er tryk på i øjeblikket - både på mit rigtige arbejde og så også hjemme med perlerne, men det er jo bare dejligt ! :-D
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Anja er det så dig som har sendt til mig??????
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
jeanette
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: midtjylland
Jamen så gætter jeg på, at det er Butler som har sendt til mig? :)-
Besvar