Gudskelov... Var helt bange for du ville sende den videre som dit bud på en grimperlekallie skrev:ELSKER alt der glimter... næsten
Fik os et fint glimtende vedhæng i præmie af Camilla.... sidder og stirrer på det når jeg trænger til lidt sparkle i min hverdag![]()
Konkurrence - Grimme Perler
Redaktør: rumlebumle
Danagonia skrev:Gudskelov... Var helt bange for du ville sende den videre som dit bud på en grimperlekallie skrev:ELSKER alt der glimter... næsten
Fik os et fint glimtende vedhæng i præmie af Camilla.... sidder og stirrer på det når jeg trænger til lidt sparkle i min hverdag![]()
Ha ha NIKS.... den bor her hos mig nu!!... basta!...

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Skønheden er i beholderens øjne...!?Lise Sonne skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hvor er I sjove - lige hvad jeg trænger til ! Synes iøvrigt heller ikke at BR's nu Camilla's sten er grim...... BR, tror altså ikke at du vinder i katagorien : send de grimmeste perler. Et engelsk ordsprog springer ind : Beauty is in the eye of the beholder.....
Jeg er også vild med goldstone - har dem i sorte og brune, men har faktisk i dag siddet og luret på nogle hos Nette Design, der var grønne. Ok indrømmer - de ER kitchede, men brugt med måde også ultrafine.
Jeg har i dag sendt de grimmeste perler (hvad man dog samler sammen, når man går på loppemarkeder og køber kæder, som man klipper op...!!), stakkels PiaS!!!
Knus Joanna
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Skønheden er i beholderens øjne...!?
Undskyld det var ikke korrekt , det hedder : Beauty lies in the eyes of the beholder
Beauty is in the eye of the beholder."
Åbenbart et omskrevet citat fra Platon:
Is actually a paraphrase of a statement by Plato:
"Remember how in that communion only, beholding beauty with the eye of the mind, he will be enabled to bring forth, not images of beauty, but realities (for he has hold not of an image but of a reality), and bringing forth and nourishing true virtue to become the friend of God and be immortal, if mortal man may."
-Plato, Symposium
http://answers.yahoo.com/question/index ... 545AAy8mHf
Undskyld det var ikke korrekt , det hedder : Beauty lies in the eyes of the beholder
"Remember how in that communion only, beholding beauty with the eye of the mind, he will be enabled to bring forth, not images of beauty, but realities (for he has hold not of an image but of a reality), and bringing forth and nourishing true virtue to become the friend of God and be immortal, if mortal man may."
-Plato, Symposium
Åh nej Kallie - håber da ikke jeg hiver håret ud i bar frustration... - det varmer så dejligt om ørerne her i frostvejret....
Men er godt nok meget spændt... UH - skulle vist aldrig have meldt mig......

Men er godt nok meget spændt... UH - skulle vist aldrig have meldt mig......
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Ja, for de er da også grimme. Fantastisk grimme, faktisk. Men at noget er grimt, er jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan lide det. Kun at det er grimt.Danagonia skrev:Skal du nu også disse pailletter?? Hvad sker der for dig??? Pailetter er fantastiske!! Har lige købt en sort bolero fyldt med pailletter til juleaften...BlueRaven skrev:Det er lidt ligesom med en paillet-kjole. Den er fascinerende i sit glimteri, og kan være sjov til visse ting, men i sandhed er det jo en ren rædsel af overkill med alt det glitter![]()
]
![]()
![]()
Nej, hvisk det meget meget lavt!:Danagonia skrev:Du skal ikke hviske det. RÅB DET!!!Diddah skrev:Host ehm *rømmer mig* og hvisker.. den der grønne Blue.. åhh den er!
, hvor stor er den?
![]()
![]()
Den der grønne Blue.. åhh den er!
Den der grønne Blue.. åhh den er
Og den er 4cm i diameter. Og grim!
Jeg vil så gerne vinde! Og når Camilla poster et billede af den sten hun fik, så kig meget nøje på den.Lise Sonne skrev:BR, tror altså ikke at du vinder i katagorien : send de grimmeste perler
I skal jo ikke tage stilling til om I kan lide stenen eller ej, men om den er smuk eller grim.
Og hvis I er helt ærlige overfor jer selv, kan kun én konklusion være mulig:

Og synes I virkelig ikke den er, så kig her - længe:
Den er grim!!!
Grim nok til at vinde!!!
Og jeg elsker goldstone - men det bliver den altså ikke køn af
Jeg vil så gerne vinde!
Hvorfor vil du egentlig gerne vinde?? Det er jo mig der sponsere præmien, og sidste gang modtog vinderen af mine præmier netop en glitter rædsel
Det er godt du er så filosofisk Lise, for det er nemlig mig der har glæden af at sende mine grimme perler afsted til dig.Lise Sonne skrev:Skønheden er i beholderens øjne...!?![]()
-Plato, Symposium
Fordi du plejer at have en sindsyg fed smag, og bruger hyper cool perlerDanagonia skrev:Hvorfor vil du egentlig gerne vinde?? Det er jo mig der sponsere præmienJeg vil så gerne vinde!
Hvis du sender den som præmie, er jeg overbevist om, det er fordi, du synes den er grim, og ikke kan lide denDanagonia skrev:og sidste gang modtog vinderen af mine præmier netop en glitter rædsel![]()
![]()
Kan være jeg skal lade være med at bruge min goldstone, og så simpelthen sige den er præmien
![]()
Bare for at understrege hvor PÆN den faktisk er
![]()
Og hvis jeg fik tilsendt goldstone, ville jeg da blive glad. Jeg kan nemlig godt lide dem, selv om de er grimme.
Lidt ligesom hjortebæ og grimt sortsmudsket/snavset rav. Grimt, men dejligt
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det er godt du er så filosofisk Lise, for det er nemlig mig der har glæden af at sende mine grimme perler afsted til dig.
Og du får brug for filosofisk styrke. Håber du legede med Barbie som barn, for hun er nemlig inspirationen til min samling rædsler. De bliver skippet afsted i morgen
Så glæd dig, og sørg for ikke at have spist noget sødt inden du åbner pakken, for så kunne du nemt se ud som smileyen her
[/quote]
Jamen Camilla - jeg glæder mig allerede og et par tøse/barbie/sygeligt søde perler er vist lige hvad jeg trænger til efter mange dages hårdt arbejde med tal ! Og jo selvfølgelig legede jeg med Barbie, men det var de tidlige udgaver, kunne hverken bøje benene, være gravid eller ride til hest. Tøjet var noget min mor syede eller strikkede...... og helt ærligt så havde jeg ikke en Ken, for hvad skulle man bruge sådan en til ? For at citere et velkendt rødstrømpe citat : En kvinde har lige så meget brug for en mand, som en fisk har for en cykel ! ....... men så blev jeg teenager.....
Jamen Camilla - jeg glæder mig allerede og et par tøse/barbie/sygeligt søde perler er vist lige hvad jeg trænger til efter mange dages hårdt arbejde med tal ! Og jo selvfølgelig legede jeg med Barbie, men det var de tidlige udgaver, kunne hverken bøje benene, være gravid eller ride til hest. Tøjet var noget min mor syede eller strikkede...... og helt ærligt så havde jeg ikke en Ken, for hvad skulle man bruge sådan en til ? For at citere et velkendt rødstrømpe citat : En kvinde har lige så meget brug for en mand, som en fisk har for en cykel ! ....... men så blev jeg teenager.....