Side 1 af 1
At ligge billeder op på forum!
: ons 18. nov 2009 22:05
af Danagonia
Jeg har lavet en lille video, hvor jeg forklare hvordan man ligger billeder op på forum
http://www.youtube.com/watch?v=ZDGQeB6itjw
Skulle lige øve mig med programmet, det skal bruges i skolen

Re: At ligge billeder op på forum!
: tors 19. nov 2009 08:48
af Lise Sonne
Hvor er du god !
Re: At ligge billeder op på forum!
: tors 19. nov 2009 09:15
af Havfruen
du er super. Dejligt at vi får glæde af at du er ved at blive en dygti underviser

Re: At ligge billeder op på forum!
: tors 19. nov 2009 09:41
af lisbeth
Super flot lavet

Re: At ligge billeder op på forum!
: tors 19. nov 2009 12:27
af Danagonia
Havfruen skrev:du er super. Dejligt at vi får glæde af at du er ved at blive en dygti underviser

Hi hi, ja jeg skal jo alligevel øve mig... I kan bare sige til hvis der er andre computer ting i kunne tænke jer at se. Jeg kan nemlig bruge det i min skole-it portfolio
Re: At ligge billeder op på forum!
: tors 19. nov 2009 12:59
af Anne Marthin
Ej, hvor er det fint
Jeg kunne da godt lide at vide hvordan man gør sine billeder lidt mindre,
så de ikke fylder mere end hele skærmen
