Jeg må desværre erkende, at det ikke bliver til noget bytte-bytte inden jul
Intentionerne har været gode nok, men der har været rigtig meget at se til de sidste par uger. Hver gang jeg har tænkt, at nu skulle det være er der kommet noget anden dumpende, som jeg liiiiige har skulle tage mig af
Jeg vil stadig meget gerne stå for en omgang bytte-bytte, hvis I stadig har lyst, og hvis det kan vente til lige efter nytår.
Håber I nyder julemåneden


