Balder er vokset

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Ja Balder laver stadig hvalpe ballade, men han ligner mere en ranglet teenager efterhånden, så i får lige lidt nye billeder af huset øjesten :-D

Billede

Billede

Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
han ser bare så dejlig ud og det går alt for stærk med at de bliver store og bliver tinehter
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Han er godt nok blevet stor, og hvor ser han dejlig ud :ymhug:

Han må kræve nogle lange gå og løbe ture, så han kan få brugt nogle af alle sine kræfter og sin energi :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise skrev:Han er godt nok blevet stor, og hvor ser han dejlig ud :ymhug:

Han må kræve nogle lange gå og løbe ture, så han kan få brugt nogle af alle sine kræfter og sin energi :x-
Han skal selvfølgelig gåes en del med, men faktisk kræver han mere stimalans i form af at bruge hans hoved. Han er umulig hvis ikke vi har trænet lidt sit og dæk og søg :-D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hvor er han da blevet stor og dejlig og skal du så til at gå på jagt med farmand Camilla ;)-
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
I kan give ham hans mad i en ruldeboldt hvor i der er huller så skal han også lave noget for at få maden og det kan de for det medste godt lide.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:I kan give ham hans mad i en ruldeboldt hvor i der er huller så skal han også lave noget for at få maden og det kan de for det medste godt lide.
Det gør vi allerede vi bruger bare en cola flaske med huller i :-D Vi leger også tit søg med hans mad, så kaster vi hele madskålen ud på gulvet så han selv skal lede.

Ja han skal med på jagt når han er gammel nok til at begynde til jagthundetræning. Han har været ude ved skydebanen og han er ikke skudrad, så det er et plus
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Nu kunne jeg jo lige blive i tvivl om huset "øejesten" var hunden eller manden.....hihihiihih.....

han ser nu stadig dejligt hvalpet ud og ligner en ballade mager...... :-D :ymdevil:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Linda skrev:han ser nu stadig dejligt hvalpet ud og ligner en ballade mager...... :-D :ymdevil:
Taler du nu om manden eller hunden =))
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Ja, personligt synes jeg jo at det kan være dejligt med en 'hvalpet ballademager' til en mand - bare en gang imellem - de skal ikke være for artige, vel ;)
Besvar