Hej alle sammen kan i gætte hvad jeg har i dag.?????
Ja jeg har melt mig til et grundkursus hos ravstedhus til janua hvor jeg skal lære at arbejde med sølv og andre metalle alså kun det grundlekkende. jeg skal bo der ned for det er alt for langt at køre hjem. Kunne moske have valgt at bo hos mien nen søster men hun bor også cas 50 km væk så jeg tager det hele med og kan så også arbejde med tingene når vi har fri så jeg tror at det vil give en held del mer en ikke at bo der nede.Og jeg glæder mig helt vild. Nu har jeg jo været på plejehjemmet og leget med de andre sølv mennesker og det har givet blod på tanden. men der er kun en som kan en hel del og han er ikke så god til at lære fra sig så nu vil jeg selv. de andre som også er der laver mange vikingesmykker og det gider jeg ikke jeg vil lode og støbe vil jeg så nu skal jeg af sted. og jeg kan næsten ikke vente.
Prøv at gæte hvad jeg har i dag Nu med billeder
Redaktør: rumlebumle
Senest rettet af Havfruen fre 11. dec 2009 17:13, rettet i alt 2 gange.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det lyder supergodt - glæder mig til at se de fantastiske resultater.
Hvor godt Kirsten
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Ihhh hvor herligt. jeg glæder mig til at følge dine nye smukke ting du med garanti får lavet..
Ej hvor lyder det spændende!! Iiih hvor ville jeg gerne på et kursus dernede også.. Drømmen her er glas perler...
Glæder mig til at se hvad du får lært... Christian har lige ryddet mit arbejdsbord op så jeg kan komme til at lodde igen, kan være du kan inspirere mig til at gå i gang
Eiii hvor fedt - håber du får lært en masse.... 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Heldige dig
Bare det var mig, jeg vil så gerne på kursus hos Ravstedhus, men det kommer nok til at vente noget, for jeg bruger næsten alle mine feriedage på Island lige for øjeblikket.
Og mine drømmme om kurser handler dels om Art clay og dels om lodning i sølv.
Jeg glæder mig til at se, hvad du får lært - det bliver spændende at se nogle nye kreationer fra dig
Og mine drømmme om kurser handler dels om Art clay og dels om lodning i sølv.
Jeg glæder mig til at se, hvad du får lært - det bliver spændende at se nogle nye kreationer fra dig
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Ej hvor godt. Jeg håber du får en masse ud af det og glæder mig til at du lægger billeder herind af de ting du får lavet. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lisa det er faktis lode kursus jeg skal på og lidt med at sette sten fast og lidt med at hammer på sølv og lidt af aldt det der skal til for at komme igang jeg har lige taget billeder af det som jeg har arbejdet med her i efteråret og de skal nok komme ind på siden sener når min kære mand har tid til at tømme vores karmra for billeder.
Kærlig hilsen