Julegaver! (Sshh ikke sladre!)

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så er julegaven + fødselsdagsgave til mor ved at være klar :-D

Billede

Billede

Billede

Synes stenen er helt fantastisk, og ved mor elsker grønt...

Billede

Billede

Billede

Billede

Hun havde jo ønsket sig et steampunk smykke, så det har jeg lavet. Det sidste billed er af bagsiden...

Billede

Billede

Billede

Billede

Det sidste her er ikke til julegave, det er bare til butikken :-D Mangler stadig en enkelt julegave, og det bliver nok et af de træer jeg ikke gider lave mere, men i sølv og så på noget af ravet fra Lise :-D Det har Christians mormor ønsket sig...
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold op hvor de lækre og det Steampunkt smykke gad jeg godt eje :-o :-o :-o skal du lave flere af dem :?: og jeg sladre ikke ;)-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
lisbeth skrev:Hold op hvor de lækre og det Steampunkt smykke gad jeg godt eje :-o :-o :-o skal du lave flere af dem :?: og jeg sladre ikke ;)-
Købte du ikke også nogle vinger og en bille :?: men det er måske til et andet smykke
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:
lisbeth skrev:Hold op hvor de lækre og det Steampunkt smykke gad jeg godt eje :-o :-o :-o skal du lave flere af dem :?: og jeg sladre ikke ;)-
Købte du ikke også nogle vinger og en bille :?: men det er måske til et andet smykke
Jo det gjorde jeg, menDer er ikke hul i, og jeg har ikke helt fundet ud af hvordan jeg skal bruge dem endnu... Tror da helt sikkert jeg skal lave mere med det... :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
det ur som er gådet i stykker er ikke lige mig men smag og behag er jo også meget forskelige ellers er det fine ting du har lavet og grøn er altid en dejlig farve.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:det ur som er gådet i stykker er ikke lige mig men smag og behag er jo også meget forskelige ellers er det fine ting du har lavet og grøn er altid en dejlig farve.
Nej det er lidt specielt... Det er en bestemt fantasy genre det høre til, så det er lidt indforstået... :-D Men min mor er jo en fantasy tosse, så hun bliver vild med det, uden tvivl :-D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Nu har du gjort det igen :clap: kreeret små kunstværker :clap: Jeg bliver lige imponeret over, hvor dygtig du er, hver gang du viser noget nyt frem :clap: :clap: :clap:

Din mor er heldig - men du har nu også en rigtig sød og dejlig mor, der fortjener smukke og unikke smykker fra sin dejlige datter :ymhug:

Og selvom du ikke rigtig gider lave flere træer, så er de nu smukke og med sølv på rav, så bliver Christians mor heller ikke snydt til jul ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Eiii Camilla, det kan din mor slet slet slet ikke lide - send det til MIG !!!! :-D
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Camilla - din mor er en heldig kvinde ! :clap:
Besvar