Hej

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

kreative Anja
Perle
Perle
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 9. mar 2009 12:14
Hej,

Jeg hedder Anja og er 43 år.. Er alene med 2 børn på 10 og 13 år.
Så har vi en kat..
Jeg laver lidt smykker men er ellers en kreativ sjæl..
Min helt store lidenskab er strik.. Men jeg laver også 3D kort, syr tøj, knipler.

Glæder mig til at lære stedet at kende.

Mange hilsner
Anja
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
hej Anja velkommen til dette dejlige forum hvor vi hjælper hinanden :clap: :ymhug: :happy-wavemulticolor: :text-welcomewave: hilsen fra en katteelsker
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Anja

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive glad for at være her.
Her er der mange hjælpsomme, og søde piger, der er gode til at hjælpe, hvis man lige har et spørgsmål, man skal have svar på.
:ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hej Anja
Også velkommen fra mig, som også elsker min kat Sally.
Jeg laver mest smykker, men strikker også lidt. Elsker at lave ma, men ikke at bage.
Har før klippet meget i karton til alt forskelligt. Sangskjuler, ophæng, kort osv. Det gør jeg ikke mere, da jeg er kommet til skade med min højre hånd, og kan ikke skære mere.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej Anja og velkommen her på denne dejlige side hvor vi aller er bidt af perler og andre kreative ting. :dance: :dance: :dance:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og lidt mere velkommen ;o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Hej Anja

Velkommen :-D til dette dejlige forum

Knus Eva1950
Hilsen Eva1950
Malena
Perle
Perle
Indlæg: 24
Tilmeldt: fre 20. feb 2009 18:44
Geografisk sted: København NV
Velkommen :happy-smileyflower:
Rock On :music-rockon:
Venlig hilsen Rikke Malena
Besvar