Hej,
Jeg hedder Anja og er 43 år.. Er alene med 2 børn på 10 og 13 år.
Så har vi en kat..
Jeg laver lidt smykker men er ellers en kreativ sjæl..
Min helt store lidenskab er strik.. Men jeg laver også 3D kort, syr tøj, knipler.
Glæder mig til at lære stedet at kende.
Mange hilsner
Anja
Hej
Redaktør: rumlebumle
Hej Anja
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive glad for at være her.
Her er der mange hjælpsomme, og søde piger, der er gode til at hjælpe, hvis man lige har et spørgsmål, man skal have svar på.

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive glad for at være her.
Her er der mange hjælpsomme, og søde piger, der er gode til at hjælpe, hvis man lige har et spørgsmål, man skal have svar på.
Hej Anja
Også velkommen fra mig, som også elsker min kat Sally.
Jeg laver mest smykker, men strikker også lidt. Elsker at lave ma, men ikke at bage.
Har før klippet meget i karton til alt forskelligt. Sangskjuler, ophæng, kort osv. Det gør jeg ikke mere, da jeg er kommet til skade med min højre hånd, og kan ikke skære mere.
Også velkommen fra mig, som også elsker min kat Sally.
Jeg laver mest smykker, men strikker også lidt. Elsker at lave ma, men ikke at bage.
Har før klippet meget i karton til alt forskelligt. Sangskjuler, ophæng, kort osv. Det gør jeg ikke mere, da jeg er kommet til skade med min højre hånd, og kan ikke skære mere.
Hej Anja og velkommen her på denne dejlige side hvor vi aller er bidt af perler og andre kreative ting.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
og lidt mere velkommen ;o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??




