Jeg har som skrevet i et andet indlæg leget med Art clay kuglen og firkanten er lavet over det korkler som kan købes og det som skulle have været et par øreringe men som kun bliver til et vedhæng er lavet på frøstanden fra et træ. Dem vi som barn kalte helikopter.
Nu er den firkantet sat på havde lige glemt at få den med kuglen er ca 2 cm i diameteren og den vejer ca 6 gram nu hvor den er brant.så jeg har nok brugt knap en sprøjte fuld cley.
Ja vedhenget knækkede da jeg skulle til at slibe den let før brandingen og da tængte jeg ok den får lige et par lag mere men det var ikke nok for da jeg tabte den efter at den var brant gik den i stykker så i stedet for øreringe bliver det nu til en halskæde., Og det andet kommer i den æske hvor jeg har mine sølv rester og bliver smeltet når jeg en gang skal prøve at støbe sølv.
Jeg gemmer alle afklip af mit sølv i en gammel medecin glas . men jeg har fådet blannet 830 og 925 og nu finsølv mellem hianden så det er nok bare sølv når det en gang skal smeltes. Nej det er ikke nogen billig måde at arbejde med sølv på men det er sjovt men vi kan nok ikke få meget fortjenste hvis den skal sælges.