De tager 389kr for denne halskæde... Kan da godt være jeg tager ALT for lidt for mine ting
Her er butikken
http://www.shelterflair.com/34-one-of-a ... y-designer
Redaktør: rumlebumle

Kunne da måske godt finde på at sætte priserne i butikken op, så de passer til det de tager, og så bare give endnu mere rabat hvis de købe på commission, så det stadig kan betale sigLise skrev:Det er bare herligt, at du får solgt dine smykker via dem![]()
![]()
Og det med prisfastsættelse - tja - det er svært, men du må jo vurdere, om du skal sætte priserne op næste gang.
Ja det er jo det jeg godt kan regne udHavfruen skrev:Camilla det er ikke noget galt med dine angro priser det er dig som setter dine egne smykker i din net handel for bilig. Hvis du sælger vider til andre er du levandøren og den neste led skal også tjæne på dine ting. Så der for skal du have den same pris som dine sælger sælger til . Vi har nogle glas i butikken som vores levandør også selv selger hjemme fra og kunderne skalgive det samme hos henne som hos os. så hun tjæner mer ved selv at selge dem en hvis vi sælger dem da vi jo også skal tjæne på det.Tilykke med salget det er super flot gådet.