Forgyldte fingerringe (925s). Stenene er 6 mm og der er en lille perlehætte under hver.
Det er 2 lilla cubic Zirkoniaer, 1 røgkvarts og 1 sort onyx.
Det er ret pænt at tage 2 på samme finger når man har pølsefingre som mig. Kan lige tage et billede af det en af dagene.
Sølv fingerringe (925s). Stenene er også her 6 mm med en lille perlehætte under hver.
Det er samme sten som ovenover dvs sort onyx, røgkvarts og lilla cybic zirkonia.
Her er de 4 slags urskiver jeg har købt hjem fra Hong Kong. Der er 3 af hver i en pakke og den ene havde 2 forskellige "indmad". Derfor vidste jeg lige dem begge.
Her er det første ur jeg lavede. Jeg ville have brugt perlene til et armbånd men endte med at bruge dem sådan her istedet. Grunden til at låsen sidder ved siden af uret er fordi det er så løst at jeg tænker at urskiven vil ryge ned under håndledet så det er perlerne man ser (plus jeg var lidt doven og det var nemmere at sætte låsen der end at lave 4 ender med wireguardians).
(samme ur)
Det er lampwork, glas med folie indeni (sådan ser de ud når man køber dem) og swarovski (8 mm) jeg har lavet det med.
Her er det andet ur jeg lavede. Jeg har lagt de 2 armbånd ved siden af så I kan se hvor min inspiration kommer fra. Det er rart med et sæt der passer sammen.
(samme ur)
Det er lavet med ametyster (8mm), daisyer (4 mm) og swarovski (8mm) (yep, jeg er blevet bidt af en gal swarovski så det skal i næsten ALLE mine smykker lige for tiden).
Et par øreringe lavet med sølvfarvede perlehætter og 8 mm mørkegrå plastikperler (mener de hedder voksglasperler). Det minder mig lidt om istapper der bliver lyst op på mod en stjerneklar nattehimmel. Synes selv de er så flotte.
Jeg har lavet lidt flere ting men dem lægger jeg lige ind i de rigtige tråde (det er bla de smykker fra bytte-bytte-fidusen jeg endelig har fået taget billeder af).