Min nyeste dille (plus lidt af hvert)

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Min nyeste dille er fingerringe og ure. Her er hvad jeg har lavet igennem den sidste uges tid på trods af at jeg er ved at hoste lungerne ud. Jeg håber I kan lide det. :)-

Billede
Forgyldte fingerringe (925s). Stenene er 6 mm og der er en lille perlehætte under hver.
Det er 2 lilla cubic Zirkoniaer, 1 røgkvarts og 1 sort onyx.
Det er ret pænt at tage 2 på samme finger når man har pølsefingre som mig. Kan lige tage et billede af det en af dagene. :)-

Billede
Sølv fingerringe (925s). Stenene er også her 6 mm med en lille perlehætte under hver.
Det er samme sten som ovenover dvs sort onyx, røgkvarts og lilla cybic zirkonia.

Billede
Her er de 4 slags urskiver jeg har købt hjem fra Hong Kong. Der er 3 af hver i en pakke og den ene havde 2 forskellige "indmad". Derfor vidste jeg lige dem begge.

Billede
Her er det første ur jeg lavede. Jeg ville have brugt perlene til et armbånd men endte med at bruge dem sådan her istedet. Grunden til at låsen sidder ved siden af uret er fordi det er så løst at jeg tænker at urskiven vil ryge ned under håndledet så det er perlerne man ser (plus jeg var lidt doven og det var nemmere at sætte låsen der end at lave 4 ender med wireguardians). :whistle:
Billede
(samme ur)
Det er lampwork, glas med folie indeni (sådan ser de ud når man køber dem) og swarovski (8 mm) jeg har lavet det med.

Billede
Her er det andet ur jeg lavede. Jeg har lagt de 2 armbånd ved siden af så I kan se hvor min inspiration kommer fra. Det er rart med et sæt der passer sammen. :)-
Billede
(samme ur)
Det er lavet med ametyster (8mm), daisyer (4 mm) og swarovski (8mm) (yep, jeg er blevet bidt af en gal swarovski så det skal i næsten ALLE mine smykker lige for tiden). ;))

Billede
Billede
Et par øreringe lavet med sølvfarvede perlehætter og 8 mm mørkegrå plastikperler (mener de hedder voksglasperler). Det minder mig lidt om istapper der bliver lyst op på mod en stjerneklar nattehimmel. Synes selv de er så flotte. :)-

Jeg har lavet lidt flere ting men dem lægger jeg lige ind i de rigtige tråde (det er bla de smykker fra bytte-bytte-fidusen jeg endelig har fået taget billeder af). :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Synes ringene er superflotte. Jeg er også vild med det ur med amatyster. En rigtig smart ide at have både armbånd og ur så det passer sammen.
Må jeg spørge hvor du har købt ringene.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Charlottes
Opal
Opal
Mange tak. :)-
Og selvfølgelig må du spørge om det Edith. Det er fra Perleplus. Hvis du kører lidt ned kan du se alle de farver de har dem i magen til mine, men der er kommet nye så nu kan man også få nogle med lidt større sten plus de også har nogle med benblomster som faktisk er rimelig kønne. http://www.perleplus.dk/shop/frontpage.html

http://www.perleplus.dk/shop/smykkedesi ... -31c1.html
Her kan du se alle deres idéer og ikke kun ringe. :)-
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg kan godt lide dine ringe det med uret er ikke lige mig , men smag og behag er jo forskellig .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Ringene er hel t vild flotte ,men dine ure er jeg total vild med super smart ide :clap:
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Mange tak. Vi har heldigvis alle forskellig smag og det er helt ok. :)-
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Hvor er det dejligt at se nye ideer - synes det er smart med både urene og ringene, wow hvor kan man blive koordineret :-D Det må absolut prøves ;) hvordan er kvaliteten på urene ? Og hvad med ringene ? Slides forgyldningen af hurtigt ?
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Super søde ringe :clap: og det ser altid godt ud med flere ringe ved siden af hinanden, når de er så enkle :clap:

Og god ide med et ur i et armbånd, og gerne med flere matchende armbånd på samme arm. Det se smart og festligt ud.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Hvor kreativt - super smart med urene, de er virkelige flotte :) Fingerringene er også søde, og kan godt forestille mig, at de er ekstra flotte, hvis man sætter nogle stykker sammen :)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Charlottes
Opal
Opal
Tak for al rosen. :)-

Ang kvaliteten af urene: øhh... Har jo kun lige taget dem i brug så... Jeg har ikke lige nået at få tjekket dem for nikkel. Gør det imorgen. Jeg var lige inde og lure og det ene ur var gået i stå, mens det andet følger fint med med tiden. Holder lige øje med det der gik i stå. Måske har dimsen ikke været skubbet langt nok ind? Der sidder iøvrigt batterier i når man køber dem fra den sælger jeg har købt dem fra. Jeg har givet 4 dollars for 3 ens ure inkl porto.

Jeg ved ikke hvor hurtigt forgyldningen slides af på ringene. Jeg har kun lige lavet dem og har gået i 2 dage med 2 af dem så... Er syg og kommer ikke så meget ud i disse dage men når jeg engang bliver rask, skal jeg nok skrive det herinde hvis det slides hurtigt af.
Besvar