SLETTES - INGEN BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
SLETTES - INGEN BILLEDER
Senest rettet af Shawnee tors 3. feb 2011 21:35, rettet i alt 3 gange.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Fine kæder du har lavet og det er dejligt at få rydet lidt op i det man har.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hold da op en masse flotte kæder du har fået lavet.

nøøøj manner, hvor filan får du tiden til at det ??
armbånd. øreringe og kæder....STOP SÅ !!
lækre ting, er vild med lavaen i 4-kanter....namme nam.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hvis det er sådan nogle flotte halskæder du får ud af at rydde op, så synes jeg du skal komme hjem til mig og rydde op i mine sten.
For WOW. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Wauw nogle lækre halskæder. Kan godt forstå du har valgt at beholde den grønne, den er skøn. Kan lide dem alle og skønt med alle de farver 
Hihi - tiden flyver bare når man sidder der. Såååå, sengetiden bliver rykket lidt - og mødetiden på jobbet.Linda skrev:nøøøj manner, hvor filan får du tiden til at det ??
- Og så er der altså heller ikke så meget ved at rende rundt i stalden i flere timer i denne kulde.. Så bliver "hestetiden" brugt på perler i stedet... Og når så inspirationen er der, så er det jo fedt....
De bedste hilsner
Mette
Mette