Vielses ringe + hårpynt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så fik jeg endelig endelig endelig lavet de sk... vielses ringe :-D Jeg har kæmpet med designet og haft nogle virkelig vilde tanker omkring hvordan de skulle se ud. Men jeg går ikke med ringe normalt og det gør Christian heller ikke. Så efter at vi havde afprøvet forskellige størrelser og faconner, besluttede jeg at lave dem helt simple og i kobber. De er super behagelige at have på, men ikke særlig fancy :-D

Billede

Billede

Billede

Christians samling er ikke blevet helt perfekt, men jeg når ikke at gøre mere ved dem inden brylluppet. Jeg har også lavet hårpynt. Jeg skal have lidt af håret sat op med dette spænde. Resten skal hænge løst med lidt krøl..Mærkerne skal være der :-D Har leget med bagsiden af min hammer, for at få det til at se mere middelalder agtigt ud...

Billede

Billede

Billede

Har også lavet et spænde til mor, også til brylluppet...

Billede

Billede

Og så en prøve, som jeg bare skal gå med til hverdag :-D

Billede

Billede
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg er bare helt vild med dine hårspænder Camilla :x- og super søde og enkel vielsesringe :clap:

Hvilke tykkelse kobberwire bruger du? er det 2 mm?

Nu hører jeg til dem, der føler mig nøgen uden mine fingerringe, så jeg forstå slet ikke, at andre kan lide at gå uden ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lise skrev:Jeg er bare helt vild med dine hårspænder Camilla :x- og super søde og enkel vielsesringe :clap:

Hvilke tykkelse kobberwire bruger du? er det 2 mm?

Nu hører jeg til dem, der føler mig nøgen uden mine fingerringe, så jeg forstå slet ikke, at andre kan lide at gå uden ;)-
Ja jeg håber også vi får det sådan efter et stykke tid med ringene. De er i hvert fald rigtig behagelige så mon ikke... Hårspænderne er lavet i 2mm. Ringene er 2mm og 4mm
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
jeg synes dine ringe ser fine ud og det enkelte er nogle gange også det man bliver mest glad for. og jeg er vild med dine hårspender og man kan godt se at de slag skal være der for de er en del af smykket.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Eva1950
Opal
Opal
Hvor er det bare flot

Hårspænderne er super flotte :ymhug:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det er helt utroligt hvor flot og smukt :-o det er Camilla og smukt med de helt almindelig ringe :clap:
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg tager hatten af for at du laver jeres ringe selv. Det er virkelig en god idé. :clap:

Og uhhh hvor er de hårspænder flotte. Dem kan du SAGENS sælge nogle af hvis du har lyst til det. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Er du vimmer manner.....flotte og enkle ringe (og du kan jo altid finpudse den senere.....) og dine hårsmpænder - Camilla jeg ^:)^ i støvet for dig, de er super smukke, dem skal du da sætte i produktion!! :clap: :clap:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Super flotte smykker - det bliver smukt med håret oppe, kjolen, smykkerne og dig ! :-D
Besvar