Side 1 af 1

knyttesnor

: ons 11. mar 2009 16:37
af thecobra
Hvad bruge i som midter snor? tykkelse og materiale.

jeg bruger nemlig 1mm midter snor og 2mm til selvknytningen lige nu bruger jeg vokset bomuld. men det kan jo ikke brændes i enderne så jeg limer.

Men men men... nu er problemet jo at jeg faktisk INGEN perler kan få på midter snoren udover store stardust perler.. så hvad bruger i? jeg har prøvet med 0,5mm snor og det fungere fint med perlerne.. men de der snore som så er til at trække i så armbåndet kan strammes de er bare så tynde :S og det er ikke pænt...

Hjælp... hvad skal jeg gøre.. :think: :think: :think: :think:

Re: knyttesnor

: ons 11. mar 2009 16:59
af butler
Til perler med lille hul ( Ferskvands og lignende ) bruger jeg den wire som er stofomtrukket, og til perler med større hul bruger jeg sommetider tynd vokset bomuld.
Til knyttesnoren bruger jeg poliestersnor, som kansmeltes i enderne
Hvis du søger på wire herinde, vil jeg tro der kommer noget op om wiren med stof og hvor det kan købes. Der har være tnoget om det herinde.

Re: knyttesnor

: ons 11. mar 2009 22:35
af lisbeth
Hejsa wire med stof køber jeg hos Smykkebixen i Maribo og jeg bruger 1.2mm-1.5mm til at knytte med og polyester som kan brænde også fra Smykkebixen og 1.5 mm snor har jeg købt hos Mazy.Wiren med stof smutter lige igennem perlerne også med små huller :-D :-D