Hejsa
Ja jeg har ikke haft så meget overskud, men nu fik jeg det gjordt.
Min hjemmeside er blevet opdateret, og der er kommet nogle nye funktioner osv.
Flot hjemmeside, synes dog at det er synd du ikke (f.eks. armbånd og halskæder) ens billeder - læg dem ned der ser man smykket bedst.....det andet hvor man hænger det op i et eller andet, det kan virke lidt forstyrrende.....
Lagde også mærke til at nogle af dine ørerings billeder , der er nogle af dem ikke med på hele billedet - og det sidste, så skulle du måske overveje at få nogenlunde samme str. på alle billederne, nogle viser dem fint og så kommer der lige sådan et micro billede.....det er lidt synd, for så for man ikke lige set det hele ordentligt....
baggrundsfarverne på selve hjemmesiden er lidt "hidsige" i forhold til min smag - og jeg elsker normalt lyserød, men det er nok den der grønnlige tone der gør udslaget....men det er jo virkelig smag og behag!!
og du kan lifde farverne og det er jo det vigtigste
Hej Jacqueline, din hjemmeside er rigtig flot og det er dine smykker ihvertfald også Det er nu lidt ærgeligt at man ikke kan se låsen på dine armbånd, jeg syntes at der mangler lidt billeder så man kan se hele smykket. mvh Eila