Min hjemmeside opdateret :D

Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Hejsa
Ja jeg har ikke haft så meget overskud, men nu fik jeg det gjordt.
Min hjemmeside er blevet opdateret, og der er kommet nogle nye funktioner osv.

Skriv hvad i syntes både ris og ros :D

www.zeqoya.dk

knus
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Flot hjemmeside, synes dog at det er synd du ikke (f.eks. armbånd og halskæder) ens billeder - læg dem ned der ser man smykket bedst.....det andet hvor man hænger det op i et eller andet, det kan virke lidt forstyrrende.....

Lagde også mærke til at nogle af dine ørerings billeder , der er nogle af dem ikke med på hele billedet - og det sidste, så skulle du måske overveje at få nogenlunde samme str. på alle billederne, nogle viser dem fint og så kommer der lige sådan et micro billede.....det er lidt synd, for så for man ikke lige set det hele ordentligt....

baggrundsfarverne på selve hjemmesiden er lidt "hidsige" i forhold til min smag - og jeg elsker normalt lyserød, men det er nok den der grønnlige tone der gør udslaget....men det er jo virkelig smag og behag!!
og du kan lifde farverne og det er jo det vigtigste ;)

og flotte smykker !! :clap:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Til lykke med hjemmesiden - det ser godt ud, og sikke mange flotte smykker du har.

Men jeg vil sige det samme som Linda: du skal tænke på, hvordan du tager billederne, så der er harmoni på dine sider.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Tillykke med opdateringen og de nye funktioner. Jeg synes det er en fin hjemmeside og nogle rigtig flotte smykker :)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
takker for jeres ris og ros. Farve skifter jeg regelmæssigt med årstiden så de bliver skiftet igen til sommer ;P

ang billederne, så ved jeg det godt skal også have taget nye billeder. da jeg nu har fået mig et fototelt. så skal have taget ALLE mine billeder om :P
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
eila1963
Perle
Perle
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs 9. mar 2010 18:08
Hej Jacqueline, din hjemmeside er rigtig flot og det er dine smykker ihvertfald også :) Det er nu lidt ærgeligt at man ikke kan se låsen på dine armbånd, jeg syntes at der mangler lidt billeder så man kan se hele smykket. mvh Eila
Besvar