Side 1 af 1
6-8 mm " pudderfarvede " perler
: ons 3. mar 2010 20:14
af butler
jeg mangler 2 stk pudderfarvede perler til et par øreringe, som jeg har fået en bestilling på. Om de er lidt mørkere betyder ikke noget. De skal passe til den nye pudderfarve, som kommer7er kommet her til foråret.
Nogen som måske har 2 jeg kan købe. Jeg har været inde og søge men vil ikke lige have en hel streng
Runde Dråber Facet eller rondell - lige meget.
Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler
: ons 3. mar 2010 21:11
af lisbeth
Har du et billed af den for der er mange pudderfarver

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler
: ons 3. mar 2010 21:12
af butler
lisbeth skrev:Har du et billed af den for der er mange pudderfarver

Nej ikke lige, men det er den helt lyse sarte pastel farvede
Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler
: tors 4. mar 2010 19:21
af Pia
jeg har set tøjet ude i butikkerne og du har ret, pudder er bare kodeordet.
mit bedste bud er en peach jade eller 8mm calcit, de er begge pudder - så det vil noget
Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler
: tors 4. mar 2010 19:32
af butler
Pia skrev:jeg har set tøjet ude i butikkerne og du har ret, pudder er bare kodeordet.
mit bedste bud er en peach jade eller 8mm calcit, de er begge pudder - så det vil noget
Ja peach jade havde jeg ikke lige tænk på.
Problemet er bare at je gblot skal bruge 2 - 4 stk. Så derfor vile jeg gerne om der var en som havde sådan nogle jeg lige kunne købe.
Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler
: tors 4. mar 2010 19:58
af Lise Sonne
Jeg har en del i fersken aventurin, som passer til din beskrivelse - hvis du sender din adresse i en pb, så kan jeg sende dem imorgen.

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler
: tors 4. mar 2010 21:32
af butler
Lise Sonne skrev:Jeg har en del i fersken aventurin, som passer til din beskrivelse - hvis du sender din adresse i en pb, så kan jeg sende dem imorgen.

Hej Lise
Har sendt en PB og tusind tak