Jeg oprettede lige en facebook-gruppe der hedder natteravnene.
Den er for os der laver smykker om natten. Men hvis nu nogle af jer står tidligt op og engang har lavet et smykke sent, så er I velkommen alligevel. Det er jo bare for hyggens skyld og for sjov.