Keltisk Halskæde

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har kæmpet med de fine cabochoner (Sten uden hul, med flad bagside) og nu er det endelig lykkedes mig at lave noget jeg synes er blevet ok pænt, både på bagsiden og forsiden :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Jeg er i gang med at forberede mig til at skulle deltage i pinsemarkedet på Trapholt. Jeg prøver derfor at lave mere afdæmpede simple smykker, det sælger som regel bedre her hjemme. Der er stor forskel på at designe til det store udland og så os farveforskrækkede danskere :-D

Billede

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er rigtig smukt Camilla. :x- Jeg er vild med din første lås. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Super flot! :clap:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super flot Camilla. Laver du kursus i at lodde og banke i kobber og sølv tråd????? :-D :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
anna-edith skrev:Super flot Camilla. Laver du kursus i at lodde og banke i kobber og sølv tråd????? :-D :-D
Ikke i at lodde, det kræver for meget udstyr. Men i at wire wrappe og banke gør jeg :-D

Tak tøser!! :x-
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Fine ting du igen har lavet , men du må ikke have to forskellige farver kobber i samme smykke. og for at blive helt trals så skal du file dine ender noget bedre på dine låse. jeg ved godt at jeg nu går i små skov .men det er det sidste finis der gør hele forskelden.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Fine ting du igen har lavet , men du må ikke have to forskellige farver kobber i samme smykke. og for at blive helt trals så skal du file dine ender noget bedre på dine låse. jeg ved godt at jeg nu går i små skov .men det er det sidste finis der gør hele forskelden.
Kan godt se det med låsen på den første. Den var blevet filet, men slog nok lidt for længe på den med enden af hammeren :D Det er bare et forsøg den øverste, synes også bagsiden skal være mere kunstfærdig... Og det er måske rigtig nok med de o-ringe, farve forskellen ser bare ikke så stor ud i virkeligheden, har mulidvis fået skruet lidt for meget op på farverne da jeg redigerede billederne :-\
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Super flot :clap:
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Flotte smykker :clap: :clap: :clap:

Og super flot lås, du har lavet til det øverste vedhæng.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
WAUW igen, rigtig flotte smykker fra din hånd :x-
Er vi danskere virkelig så farveforskrækkede?
Jo, du har nu ret, nu når jeg tænker over det,
det må vi da gøre noget ved :-?
Besvar