Side 1 af 1

Bytte bytte??

: tirs 16. mar 2010 09:52
af rumlebumle
Jeg kan se det er længe siden der har været bytte bytte eller tager jeg helt fejl? Er det thecobra der er mentor for det? -Og hvis det passer det er længe siden, skulle vi så tage det op igen?

Re: Bytte bytte??

: tirs 16. mar 2010 10:28
af rumlebumle
argh.. Jeg kan da se at bytte bytte stadig eksistere i bedste velgående under tråden bytte bytte.. Måske jeg bare skulle tage og følge lidt med.. :D :D :D

Re: Bytte bytte??

: tirs 16. mar 2010 11:07
af lisbeth
=)) :))

Re: Bytte bytte??

: tirs 16. mar 2010 11:27
af Havfruen
Har du ikke nok at lave lige nu så kom til fur og ryd op på min lager =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Bytte bytte??

: tirs 16. mar 2010 11:37
af rumlebumle
Nu skal I ikke morer jer på andres bekostninger de damer! :)) :)) :))

Kirsten, betaler du for en tur til fur, for så skal jeg da nok komme forbi og give en tjans med, men jeg garantere ikke for resultatet derefter.. :D :D :D

Re: Bytte bytte??

: tirs 16. mar 2010 11:41
af Havfruen
Nej det kan jeg nok ikke lige klare lige nu men jeg kan hente dig nede ved færgen