En blandet landhandel..

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det er ikke fordi jeg har været særlig kreativ her på det seneste, dog er jeg igen begyndt at få blod på tanden til at lave smykker, og så vil jeg da lige vise hvad jeg har lavet på det seneste. Ikke fordi det er særlig spændende, men jeg ved at I gerne vil se.. :D :D :D

Armbånd med sorte swarowski og forsølvet små mellemdele i elastik.

Billede

Armbånd med 6 mm swarowski, forsølvet mellemdele og et lyseblåt glashjerte ( Købt af shawnee ) ( swarowski købt af Charlotte ) Igen på elastik.

Billede

Ferskvandsperler med rhinstensrondeller. ( ferskvandsperlerne har jeg fået af Charlotte :D ) Elastik.

Billede

Et af de utallige ure lavet med 6 mm swarowski rondeller ( Købt af Charlotte ) Daisyer ( også fra Charlotte ) og 4 mm bicone glasperler

Billede

Ure igen. Jeg er ked af jeg ikke rigtig får låsene med på urene, men jeg er bare minus ørn til at tage super billeder.. -Og som det ikke kan ses på billederne, så er perlerne lilla. SUPER flotte!

Billede

Til sidst et læderarmbånd i 1 mm snøre med 6 mm swarowski perler og forsølvet hjerter. Det snøre der siddder rundt om løkken er til at justere, så det kan strammes ind om knuden.

Billede

Det var lige lidt af det jeg har lavet. Der kommer sikkert meget mere, for jeg har lige modtaget en stor lækker pakke fra Lene.. :D :D :D
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Åhh, jeg syns altid det er spændende at se nye smykker og dine er superfine :dance:
De der Swarowskier, hvad er der med dem? Jeg er begyndt at synes virkelig godt om dem,
men har ikke fattet, hvad det er, der er så specielt ved dem.
Er det navnet eller? Der er ihvertfald noget lækkert over dem.
rumlebumle
Opal
Opal
Jeg ved ikke hvad der er med dem, men de giver et helt fantastisk farvespil og så findes de jo i et utal af former og farver. De er virkelig smukke. Her kan billeder ikke gøre dem fortjent.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Fine ting du hat lavet. Og jeg mener at det den måde glaset er sleben på som giver den flotte lysskær, og Swarowskier er faktis en patentert glas perle og det er kun den ægte som må kaldes Swarowskier og det er noget med at der skal følge ægthedsbevis med for ellers er det "kun" sleben glas.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Rumlebumle

Superflotte smykker du har fået lavet, er helt vild med armbåndet med det blå hjerte.

Armbåndet i lædersnørre, hvordan laver du lukningen og knuden, er det muligt at få en lille vejledning udi denne kunst. :clap:
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
rumlebumle
Opal
Opal
Pia: Jeg må se om jeg kan lave en billede serie over hvordan jeg gør.. :think: :think: Ellers.. Kommer du til vores perlekomsammen den 18 april? for så kunne jeg måske vise dig det der..
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Genial knudelukning du har lavet på lædersnøren. :-bd
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Eva1950
Opal
Opal
Flotte flotte smykker @};- @};- @};-
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Rumle

Det gør jeg da, er jo nødt til at møde jer skønne perletøser.

Håber da at i vil øse lidt af jeres store erfaring så vi der er helt "grønne" måske kan få et tips eller to. :-D
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op hvor er de smukke dine smykker og urene er også bare wawwwwwwwwww :-o og jeg er så glad for at du har fået smykkelysten tilbage og jeg glæder mig vildt meget til den 18 april og skal se jer perletøser :clap: det er fine billeder du har taget Lotte :clap:
Billede I LOVE CATS
Besvar