Gør mig klar til marked

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg arbejder stadig på højtryk for at blive klar til marked...

Billede

Billede

Nyt armbånd :-D Armbånd er ikke lige mig, så jeg kæmper altid en brav kamp for at få lavet lidt...

Billede

Har viklet alle mine fimo armbånd om, så de nu er juster bare og passer flere størrelser, og viklingerne er lavet flottere...

Billede

Billede

Metal armbånd...

Billede

Her er de armbånd jeg har klar nu, mangler stadig to stk før jeg kan bevæge mig væk fra armbånd igen #:-s

Billede

Lidt flere hårspænder

Billede

Tilsidst en lille halskæde... :-D
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Super flotte ting. Jeg skal nok krydse fingre for du får solgt noget på markedet. Dine hårspænder ser skønne ud. Kan lige se dem for mig i en stor flot hårmanke..
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det ser super flot ud og den sidste kæde med ametysten er jeg bare helt vild med og dine armbånd er flotte så dem kan du godt være bekent. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg vil gerne høre forslag til prissætning... I en halskæde som den med ametysten er der for ca. 70kr i materialer. Jeg har brugt omkring 1,5 time på den. Fimo armbåndene koster omkring 40kr i materialer og der går omkring 2 timer på et armbånd.

Hvad skal man tage i timeløn???
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
For at sige det lige ud så skal du TAGE VED Camilla! Dine smykker er så unikke at det ville være en skam at sælge dem for billigt.

Jeg synes at du skal tage en kigger i en butik med noget lækker specialdress. Ruskind, hør, kraftigt strik i naturmaterialer og i den stil......og satse på kunder i det prisleje. Jeg vender lige tilbage senere-skal lige tjekke om jeg kan finde en side m. et specielt mærke jeg har i tankene.....

Hvad er det for et markede du skal på???? Og hvordan præsenterer du dine varer der???
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
det med priserne er noget svært noget for du kan ikke få nogen time løn hjem. Skal du betale moms og skat af tingene skal du huske at tænke på det. de må ikke blive for billige men de skal heller ikke blive for dyr for så kan du ikke sælge noget. hvad vil du selv give for smykker.? prøv at set en pris og så mærk i dig selv vil jeg mine veninder betale dette her for et smykke.
jeg bruger at regne alle mine metrialerpriser ud og så har jeg et beløb som jeg ganger med og der efter ser jeg im det skal rettes til og jeg er nok bleven bedre til at sige at det her er bare for billig og så legger jeg mere på. Vi putter vores smykker i flote æsker og da legger jeg udgiften på til dem også for de er ikke helt bilig . Så nu fik du igen en hel stil fra mig
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:det med priserne er noget svært noget for du kan ikke få nogen time løn hjem. Skal du betale moms og skat af tingene skal du huske at tænke på det. de må ikke blive for billige men de skal heller ikke blive for dyr for så kan du ikke sælge noget. hvad vil du selv give for smykker.? prøv at set en pris og så mærk i dig selv vil jeg mine veninder betale dette her for et smykke.
jeg bruger at regne alle mine metrialerpriser ud og så har jeg et beløb som jeg ganger med og der efter ser jeg im det skal rettes til og jeg er nok bleven bedre til at sige at det her er bare for billig og så legger jeg mere på. Vi putter vores smykker i flote æsker og da legger jeg udgiften på til dem også for de er ikke helt bilig . Så nu fik du igen en hel stil fra mig
Jeg har også smykke æsker til dem, de koster vel en 5kr ekstra oven i. Jeg har en tendens til at sætte prisen meget lav. Ville nok tage 120kr for fimo armbåndende og 150kr for halskæden. Men når jeg så går i Bilka og ser hvad de tager for deres plastik bling bling, så er mine smykker faktisk i samme prisklasse.
mLige nu tænker jeg 170kr for fimo armbånd, 225kr for halskæden og 200kr for det nye armbånd. Hvad synes i om de priser? Er det for lavt eller højt?
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
vase skrev:For at sige det lige ud så skal du TAGE VED Camilla! Dine smykker er så unikke at det ville være en skam at sælge dem for billigt.

Jeg synes at du skal tage en kigger i en butik med noget lækker specialdress. Ruskind, hør, kraftigt strik i naturmaterialer og i den stil......og satse på kunder i det prisleje. Jeg vender lige tilbage senere-skal lige tjekke om jeg kan finde en side m. et specielt mærke jeg har i tankene.....

Hvad er det for et markede du skal på???? Og hvordan præsenterer du dine varer der???
De bliver sat på på smykke-giner, ligesom den jeg viser alle armbåndene på. Der udover skal der en flot lysegrøn dug. Det skal holdes på kunstmuseet Trapholt. Man ansøger om at få en plads på markedet, og museet udvælger så dem de synes passer ind. Det er kun kunsthåndværk der bliver solgt, og det er alt fra beklædning til keramik og smykker. Kvalitet er det vi alle har tilfælles (Skriver de i hvert fald)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
dine fimo armbåndspriser er ok men armbåndene med alle de sten og viklinger kan du sagtens tage 225 kr for og halskæden skal også højer op få det er med kæde og vedhæng jeg vil mene at du godt kan komme op omkring 275 kr for kæden , dine viklede og bankede armbånd skal likke omkring 175kr -199kr og dit hår spende skal nok også der omkring
Kærlig hilsen

Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
pyha det holder mit blostryk ikke til. jeg blever så vred når jeg kigger på smykker....og det mærke Trold design jeg ville vise dig er ikke så nemt at opspore... men jeg kan fortælle dig at en bomuldstop fra Trol i gennemsnit koster 300 kr. så ved du hvad vej jeg vil.... Var også omkring Dyrberg Kern-men efterhånden synes jeg også at meget af deres virker masse produceret...(jeg har solgt hårpynt fra dem engang 300 kr. for en hårkam.)

Jeg mener ikke at dine smykker kan beregnes ud fra timepris/materialer... som jeg ser det er der flere ting der spiller ind med det du laver. Her er nogle ord jeg synes passer bedre end "smykker" til det du laver....

Det er IDEEER og DRØMME du sælger.....ikke "udsmykning"....tænk på"urkraft", natur, dybde-det er dine smykker rammer i os snarere end det vi ser ud...hvis du forstår? -og så skal du huske at dine materialer hører under naturmaterialer/ikke allergifremkaldende, (miljøvenlige/økologi??? materialer i modsætning til mange andre smykker....

Og en sidste ting er at dine ting er dobbelt unike fordi du både behandler materialet selv, vikler det og selv fremstiller perlerne. Hvis ellers du kan stå inde for lakken på dine perler så er du langt!

Jeg kender for lidt til smykkepriser til at foreslå dig noget konkret i kroner og ører............men jeg VED at nogen (flere end man tror) rask væk betaler 800,-kr. for en dagcreme der holder i 3 måneder!!

og som sagt tænker jeg slet ikke på dine "smykker" som "smykker" på samme måde som et antikt maghoni-bord ikke bare er et bord! Håber at jeg har sat nogle tanker igang hos dig og måske fået dig lokket til at sætte dine ting i et nyt perspektiv...hvad kostede f.eks det lækre stof din bryllupskjole var syet i??? -og hvor meget tror du lige at dine smykker var med til at bære den kjole??? 1/3 ??? 50% ???
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Besvar