Camilla det er når man skal lave noget hvor man f. eks.skal tage ud bestemte steder så kan man sette sådan en fe ind så man får det nøjagtig hver gang i stedet for selv at tælde og holde øje . så flyttes den med over fra den ene pind til den næste som om det er en maske.
Det er inde på et forum hvor der strikkes flittigt at de har efterlyst sådan nogle...eller...mange laver dem selv, men der var en der godt ville have en engel. Netop det med om vingerne vikler sig ind i strikketøjet er det der skal afprøves.
Camilla: jeg ved heller ikke en skid om strikketøj. Først havde jeg læst og forsøgt med "maskemarkører"....senere var det så "rækkemarkører" der blev spurgt efter-og de skal være helt anderledes end maskemarkører. Da jeg så troede at jeg havde fattet det hele og fik forhåndsgodkendt disse, var der en anden strikke damen der spurgte mig i går: Hvad str. pinde er de til.........og det fattede jeg ikke en skid af. (jeg troede at de skulle sidde i garnet!)
Da det jo var noget med perler ville jeg bare lige vise det frem her-er jo ikke for flink til at få vist billeder herinde;-)