Havfruen
Butler
Dimsedutten
Jeanette
Lene
Anna-Edith
Shawnee
Anja
Ild-smykker
Lise
Danagonia
Lisbeth
Kun en pige
Anne-Marthin
Bytte-Bytte April/Maj 2010
Så er det blevet tid til en ny omgang Bytte-bytte. Der er heldigvis mange der allerede har givet tilsagn om at være med. Selvom I har skrevet i den anden tråd allerede, bedes I melde jer til her også.
Regler:
1. Du skal sende minimum 12 perler
2. Du må sende alt undtagen plastik .
3. Det du sender skal være i en god kvalitet, og noget du selv ville arbejde med.
4. Perlerne sendes til en modtager, som laver et eller flere smykker ud af dem.
5. Du skal vedlægge en seddel med indholdet af din forsendelse.
6. Vi gætter til slut, hvem der har sendt til hvem.
Husk:
1. At, skrive SFFA på kuverten.
2. At, frankere kuverten korrekt, da der jo ikke er afsenderadresse på (ja, ja... jeg skal nok selv huske det denne gang
Meld jer til her i tråden og send jeres adresseoplysninger til mig i en PB, så "ryster jeg posen" og sender modtagerens oplysninger til jer.
Deadline for til melding er 10. april 2010.
Deadline for afsendelse af materialer er 19. april 2010.
Deadline for upload af billede af materialer og smykker er 29. maj 2010.
Send meget gerne et billede af de modtagne perler før sidste frist, så vi kan se, hvad du har har at arbejde med
Jeg glæder mig til endnu en omgang Bytte-Bytte





