Side 1 af 2
Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:24
af Pia
Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:41
af rumlebumle
Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:45
af lisbeth
Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:48
af Lise Sonne
Ej altså, hvorfor bestilte jeg ikke de dråbeformede koraller ?
Det ser altså godt ud - bliver spændende at se hvad der sker, når alle de nye bliver lukket ind til de 'gamle' og der rigtig skal leges

Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:49
af rumlebumle
Åh, jeg er jo også nysgerrig, så jeg bliver altså nødt til at vide hvad billede 5 er. Sådan nogle strenge bliver jeg da NØDT til at eje. De er simpelthen SUPER flotte..

Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:52
af Pia
rumlebumle skrev:Åh, jeg er jo også nysgerrig, så jeg bliver altså nødt til at vide hvad billede 5 er. Sådan nogle strenge bliver jeg da NØDT til at eje. De er simpelthen SUPER flotte..

det er agater - alt er nærmest agater idag- jeg har set dem på ebay- skal finde dem til dig.
jeg kan ikke finde dem, men de dukker op - så får du en pb
Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 13:56
af rumlebumle
tak Pia. de er VILDT flotte. Faktisk er jeg også ret vild med agater i alle afskygninger. Jeg kan se når jeg kigger på ebay, at det hele tiden er agater jeg vender tilbage til, så jeg burde ha sagt mig selv at det var agat..

Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 14:03
af lisbeth
Pia nu du er ved at lede efter agat og hvis du støder på de agater som er i Mettes armbånd nr 3 fra højre de grønne ,så må du gerne lige sige til

Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 14:18
af Pia
lisbeth skrev:Pia nu du er ved at lede efter agat og hvis du støder på de agater som er i Mettes armbånd nr 3 fra højre de grønne ,så må du gerne lige sige til

er mette: shawnee? måske du kunne linke? 3. fra højre er vist blå? mener du første fra venstre?
Re: Rovet fra GL ; )
: man 29. mar 2010 14:25
af lisbeth
Pia ja undskyld det er blå nr 3 fra højre