Side 1 af 2
Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 18:34
af Lise Sonne
Skulle da også prøve at surfe lidt på ebay i et par dage i starten af marts - hold da op hvor det er et farligt sted.
Sådan ser det ud, når man har modtaget 'lidt' fra ebay'

Og sådan når man har pakket ud
hvor er der dog meget, man gerne vil have - men nu tager jeg liiiige en lille pause.
Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 18:38
af rumlebumle
HA HA HA Fortæl mig lige at det ikke kom på én og samme dag

Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 18:39
af Lise Sonne
rumlebumle skrev:HA HA HA Fortæl mig lige at det ikke kom på én og samme dag

jo jo - alt det kom idag :shhh: :shhh:
Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 18:48
af rumlebumle
JØSSES!!
Men jeg siger det ikke til nogen
Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 18:59
af Lise Sonne
rumlebumle skrev:JØSSES!!
Men jeg siger det ikke til nogen
Det er godt -

Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 19:08
af Lise
Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 19:37
af Lise Sonne
Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 19:41
af Medusa
Wow. Lækre perler, det er bare guf.
Kender det godt, selvom man har købt en masse,
så er der andre 1000 ting, man også godt lige vil ha
Sidst jeg havde købt på e-bay kom der på en dag 12
små pakker og dagen efter 5 stk. Det er næsten som jule aften
Hilsen
Medusa
Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 20:29
af Eva1950
Ja jeg fik 4 pakker i dag
og det var min mand som modtog dem
de lå pænt ved min kaffekop da jeg kom hjem
Ja det er ligesom juleaften nogle af tingene havde jeg glemt
jeg havde bestilt

Re: Ebay - pas på det er farligt !
: man 29. mar 2010 20:42
af Pia
jeg fik 3 pakker idag - kan umuligt slå den pakke-hob på dit bord.
de store grønne rondeller ser fantastiske ud.
