Side 1 af 2
Bøger
: man 5. apr 2010 21:59
af Danagonia
Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 05:47
af Pia
punk kan jeg forstå - men hvad dækker betegnelsen steampunk egentlig over ?????

Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 07:35
af Havfruen
hvor har du købt dem og har de andet en den slaks bøger som du har købt.
Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 10:21
af Danagonia
Pia skrev:punk kan jeg forstå - men hvad dækker betegnelsen steampunk egentlig over ?????

Steampunk er en fantasy genre hvor man tager ting fra 1900tallet og blander med tandhjul og lignende ting. Så skaber man nye figurer af gamle ting. Så en slags genbrug. Jeg har lavet lidt halskæder af gamle ur dele og sådan noget, det steampunk... Hvis i har set Det gyldne kompas, så er det faktisk også steampunk, dog i en mild grad.

Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 10:27
af Danagonia
Havfruen skrev:hvor har du købt dem og har de andet en den slaks bøger som du har købt.
Jeg ved næsten ikke om jeg bør vise dig det Kirsten, for jeg tror du bliver ruineret.

Hvis du går ind på amazon.co.uk og søger på jewellery books, så får du jeg ved ikke hvor mange spændende bøger frem. Og klikker du på en bog, viser de nedenunder bøger som minder om, og så er du i gang med en farlig shopping tur. Se her:
http://www.amazon.co.uk/Jewellery-Makin ... 757&sr=8-1
Jeg har så først fundet bøgerne på amazon og så har jeg bagefter gået på ebay og købt dem der. Jeg søger bare på bogen titel. Hvis du gerne vil kigge i bøgerne, kan du nogen gang finde dem her:
http://productsearch.barnesandnoble.com ... le+jewelry
Så kan du bladre lidt længere i bogen end man kan på amazon. Det er dog ikke alle bøger de har.
Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 10:32
af Danagonia
Jeg har foreksempel også lige købt art clay silver bøger. Blandt andet denne:
http://www.amazon.co.uk/Magical-Metal-C ... 209&sr=1-3
Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 18:19
af Lise
Re: Bøger
: tirs 6. apr 2010 18:27
af Pia
et andet godt sted for prischeck er abebooks
Re: Bøger
: ons 7. apr 2010 07:05
af Havfruen
Ja det er en dejlig side.men jeg kan ikke finde ud af hvordan du kan komme til at kikke i bogen , jeg har prøvet at oversette siden , men det hjalp ikke.
Re: Bøger
: ons 7. apr 2010 08:12
af Danagonia
Havfruen skrev:Ja det er en dejlig side.men jeg kan ikke finde ud af hvordan du kan komme til at kikke i bogen , jeg har prøvet at oversette siden , men det hjalp ikke.
Du skal oprette dig som bruger, og så er der på billedet af bogen en knap hvor der står look inside