Jeg har nu fået det hjem og lavet mit første forsøg med stemplerne. Det kræver lige lidt øvelse, især med figurene, men det skal nok blive godt og sjovt

Redaktør: rumlebumle

Hm... Jo... Skal det være 925 ss? Ellers kan jeg måske lave det i aluminium, så er det ikke ret dyrt...I aluminimum kan jeg lave det for 2-5kr pr stk, afhængig af størrelsen, Sølv ville nok komme op på 10kr pr stkCharlottes skrev:Jeg så godt du havde vist det på fb og jeg tænkte at hvis du en dag kan lave et lille vedhæng i sølvfarvet metal med et potetegn på, så kunne jeg godt finde på at hænge det i et armbånd. Sig lige til hvis du en dag finder ud af en pris på sådan noget.

Ja det skal så saves, så det bliver nok lige efter lidt forsøgCharlottes skrev:Hvis det ikke bliver dyrere end det, så vil jeg gerne have det i 925s. Kan du lave det i et hjerte? Altså så selve "hunde/mennesketegnet" er formet som et hjerte med poten på?
Ja det her var udelukkende leg for at prøve det, nu skal der terpes så det kan blive rigtig godtLise skrev:Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet, når du har fået øvet dig, så de bliver lige pæne alle dine tryk.