Jeg mangler adresse fra følgende: Lise, Anne Marthin, Lene, Butler, Jeanette, Lisbeth, Havfruen, susanne, Lise Sonne og anna-edith.
Send mig en PB så hurtigt som muligt, så vi kan komme igang med bytteriet
Skulle der være flere der har fået lyst til at være med, så kan I stadig nå det. Sidste frist for tilmelding var i går, men fordi jeg mangler en del adresser, rykker jeg det til onsdag - sender PB´er rundt onsdag aften.
Fortsat god søndag






