Side 1 af 1

Så er der sendt adresser til Bytte-Bytte

: ons 14. apr 2010 20:30
af ild-smykker.dk
Puha #:-s Så er der trukket lod og sendt PB´ere rundt med adresser. Krydser fingre for at alt er gået som det skal.
Jeg har desværre måtte undlade Lise Sonne og Susanne, som jeg ikke har modtaget adresse fra :(-
Håber I har lyst til at være med i næste omgang ;)-

Re: Så er der sendt adresser til Bytte-Bytte

: tors 15. apr 2010 13:46
af susanne
Har glemt at holde mig opdateret :(-
Så må jeg vente til næste gang ;)

Mvh Susanne

Re: Så er der sendt adresser til Bytte-Bytte

: tors 15. apr 2010 20:49
af ild-smykker.dk
Det er jeg ked af Susanne. Dejligt du har mod på at være med næste gang :ymhug: