Wire Wrap
Redaktør: rumlebumle
Hvis man gugler på wier warpping kommer der en masse ,frem nogen af dem har også små vidioer de er dog på engelsk men der kan kikkes billeder. har været inde og kikke i dag for jeg synes også at det kunne være sjovt at prøve.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Det er bare at gå i gang ;-) Denne her video er rigtig god; http://www.youtube.com/watch?v=qJ34Isf0 ... J34Isf0mDo
Det kan du sagtens sig du der er så god til det. Jeg har også fådet fat i lidt sølv men jeg tror at det er for tyk jeg har fådet et stykke på 1mm men det er jo også kun til at prøve med. Dejlig side du der henviser til den skal jeg have kikket på Det er jo ikke det same at kikke på pcen som at skrive. hi hi (jeg har fådet smerter i skulder og arme ved at være så meget på)
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
1mm er nok lidt tykt til at starte med ja, men det kan godt lade sig gøre... Jeg synes 0.8mm er det bedste

