Side 1 af 2
Forsøg med metal pulver
: søn 2. maj 2010 15:13
af Danagonia
Jeg har leget med metal pulver, som man maler fimoen med efterfølgende, for at give det et metal agtigt look.
Jeg skal stadig være MEGET bedre til at forme perlerne, men det var sjovt...

Det er ametyster der sidder inden i fimoen. Ideen er meget god, jeg tror bare jeg skal øve mig noget mere

De små vedhæng her er til gengæld blevet helt okay synes jeg.

Kan i huske den grønne her? Den har nu fået metal pulver og lak. Ved stadig ikke helt hvad jeg ellers vil gøre ved den

En ok vellykket perler, den er ikke så stor, ca. 40mm.
Lidt sjov fra mig

Re: Forsøg med metal pulver
: søn 2. maj 2010 16:12
af Havfruen
jeg synes det ser spændende ud med at du putter sten ind sammen med fimoen og at du også er begynt at bruge metald pulver gør det da enu mer sjovt at se på hvor køber du de ting som pulveret og hvad der ellers bruges til fimoen ja jeg ved godt at du har skrevet det før et eller andet sted.
jeg har leget lidt med at sette fimo på nogle malede træ fisk men det går helt i ged da fimoen bobler op. Eller rater sagt så tror jeg at det er det maling som fisken hare fådet fra fabrikken er det som bobler og det ser ikke godtr ud. så øv øv .
Re: Forsøg med metal pulver
: søn 2. maj 2010 16:49
af ild-smykker.dk
Rigtig flot Camilla
Jeg er endnu ikke kommet igang med fimoen, men engang skal det nok lykkes. Måske når jeg bliver pensionist og har lidt mere tid, men hva´ der er jo også kun sådan ca. 30 år til
Ser godt ud med metalpulveret. Glæder mig til at følge udviklingen

Re: Forsøg med metal pulver
: søn 2. maj 2010 17:25
af Pia
de er både festlige og eventyrlige
Re: Forsøg med metal pulver
: søn 2. maj 2010 17:52
af Danagonia
Havfruen skrev:jeg synes det ser spændende ud med at du putter sten ind sammen med fimoen og at du også er begynt at bruge metald pulver gør det da enu mer sjovt at se på hvor køber du de ting som pulveret og hvad der ellers bruges til fimoen ja jeg ved godt at du har skrevet det før et eller andet sted.
jeg har leget lidt med at sette fimo på nogle malede træ fisk men det går helt i ged da fimoen bobler op. Eller rater sagt så tror jeg at det er det maling som fisken hare fådet fra fabrikken er det som bobler og det ser ikke godtr ud. så øv øv .
Jeg køber det i en hobby forretning i Flensborg. Det er så nemt og tror det er lidt billigere end i DK. Den ligger skråt overfor burger king ved forde park. Det ligner en blomster forretning udefra, men de har rigtig mange fimo ting.
Re: Forsøg med metal pulver
: man 3. maj 2010 05:38
af rumlebumle
Det ser da super cool ud. Flotte ting du har fået lavet..

Re: Forsøg med metal pulver
: man 3. maj 2010 09:14
af anna-edith
hold da op Camilla, hvor er det flot, jeg må også se og komme videre med fimoen. Lægge du stenene på inden du brænder dem???
Re: Forsøg med metal pulver
: man 3. maj 2010 09:30
af Lise Sonne
Spændende Camilla, og øvelse gør mester - så der går ikke lang tid før du kan måle dig med Plumevine

Re: Forsøg med metal pulver
: man 3. maj 2010 19:44
af Danagonia
anna-edith skrev:hold da op Camilla, hvor er det flot, jeg må også se og komme videre med fimoen. Lægge du stenene på inden du brænder dem???
Jeg putter flydende fimo på perlerne inden det bliver brændt, så sidder de fast bagefter

Re: Forsøg med metal pulver
: man 3. maj 2010 19:44
af Danagonia
Lise Sonne skrev:Spændende Camilla, og øvelse gør mester - så der går ikke lang tid før du kan måle dig med Plumevine

Tror desværre der går meget lang tid
