Hjælp til elastik armbånd

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
HJÆLP HJÆLP HJÆLP....

Jeg sidder lige og laver armbånd med elastik og har altid låst dem med en wireklemme og en stor mellemdel som skjuler men jeg kan jo se at alle i andre kan lave armbånd på elastik uden at der er hverken mellemdele eller låse på, hvordan får I knuden til at skjule sig mellem perlerne, når man bruger 10 mm perler er der jo ingen plads inde i perlen.

Jeg bruger 0,8 mm eller 1 mm elastik, jeg laver en kirugisk knude eller 2 almindelige knuder og så lidt lim men jeg synes ikke jeg kan få dem så små at de kan gemmes mellem perlerne så man ikke behøver at have en knudeskjuler eller mellemdel på :think:

Hvad gør jeg forkert .... please hjælp.. :pray:
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg tror da ikke at du gør noget forkert. Nu bruger jeg jo meget med lava i mine og da fimder jeg altid en perle som er uens og hvor knuden bliver skjult. men ellers kand perlen bores lidt ud så der bliver plas. og du kan sette en af de der demsner med krystraler på for der kan knuden også gå ind og ellers så synes jeg da at din egen måde lyder som en god måde at gøre det på.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Enig med Havfruen. :D
Jeg ser altid efter en perle med et ekstra stort hul - og kan så trække elastikken ind i perlen. Men jeg bruger helst rondeller eller blingkugler i mine armbånd, er der er det ret nemt at skjule elastikken.... ;)-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Pia du kan ikke få knuden ind i de små huller desværre :doh: og jeg gør ligesom de andre skriver finder en midterperle med et større hul ;)-
Billede I LOVE CATS
Besvar