Sorry at billedet er lidt mørkt, men mit andet kamera er desværre gået i stykker.
Redaktør: rumlebumle

Jeg synes også, det ligner kobber, men lyset kan tit drille.Love-Shopping skrev:Mange tak Lise..
Det er kobber som jeg har købt ved Mazy.. Super lækker at arbejde med..

Ja det er helt rigtigtLise skrev:Jeg synes også, det ligner kobber, men lyset kan tit drille.Love-Shopping skrev:Mange tak Lise..
Det er kobber som jeg har købt ved Mazy.. Super lækker at arbejde med..
Og ja, kobber er super lækkert at arbejde med, og så er det også relativt billigt, så skulle noget ikke helt blive helt, som man vil have det, gør det ikke så meget. Det er værre, når det er sølv, for det er smadder dyrt, så det skal bare lykkes første gang.
Hvor lange er de?

Tusind takrumlebumle skrev:Ej hvor er de bare blevet flotte. Er det noget du har siddet og gjort i hånden, eller har du fået købt den wig jig? De er VIRKELIG flotte..

Tusind takHavfruen skrev:du er bare dygti til at lave alle de snoninger og dreninger de er flotte.

Hvad fanden skal du med en wig jig når du kan lave dem så flotte selv??Love-Shopping skrev:Tusind takrumlebumle skrev:Ej hvor er de bare blevet flotte. Er det noget du har siddet og gjort i hånden, eller har du fået købt den wig jig? De er VIRKELIG flotte..![]()
Nej jeg har desværre ikke fået bestilt den wig jig endnu. Måske jeg skulle gøre det med det samme