Et nyt par lange øreringe

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Så fik jeg os prøvet at lave et par lange ørering, hvor jeg selv har lavet alle led..

Billede

Sorry at billedet er lidt mørkt, men mit andet kamera er desværre gået i stykker. :doh:
Knus fra Katja
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau - hvor er de smukke og elegante :-bd :-bd :-bd

Er det kobber eller sølv, du har brugt :?:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Love-Shopping
Opal
Opal
Mange tak Lise..
Det er kobber som jeg har købt ved Mazy.. Super lækker at arbejde med.. :-D
Knus fra Katja
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Love-Shopping skrev:Mange tak Lise..
Jeg synes også, det ligner kobber, men lyset kan tit drille.

Og ja, kobber er super lækkert at arbejde med, og så er det også relativt billigt, så skulle noget ikke helt blive helt, som man vil have det, gør det ikke så meget. Det er værre, når det er sølv, for det er smadder dyrt, så det skal bare lykkes første gang.

Hvor lange er de?
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ej hvor er de bare blevet flotte. Er det noget du har siddet og gjort i hånden, eller har du fået købt den wig jig? De er VIRKELIG flotte.. :x-
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
du er bare dygti til at lave alle de snoninger og dreninger de er flotte.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Love-Shopping
Opal
Opal
Lise skrev:
Love-Shopping skrev:Mange tak Lise..
Jeg synes også, det ligner kobber, men lyset kan tit drille.

Og ja, kobber er super lækkert at arbejde med, og så er det også relativt billigt, så skulle noget ikke helt blive helt, som man vil have det, gør det ikke så meget. Det er værre, når det er sølv, for det er smadder dyrt, så det skal bare lykkes første gang.

Hvor lange er de?
Ja det er helt rigtigt :-D

De er ca 8 cm lange plus Crolen.. Så de er pænt lange :)
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
rumlebumle skrev:Ej hvor er de bare blevet flotte. Er det noget du har siddet og gjort i hånden, eller har du fået købt den wig jig? De er VIRKELIG flotte.. :x-
Tusind tak :-*

Nej jeg har desværre ikke fået bestilt den wig jig endnu. Måske jeg skulle gøre det med det samme :-D
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
Havfruen skrev:du er bare dygti til at lave alle de snoninger og dreninger de er flotte.
Tusind tak :-D
Syntes os det er blevet rigtig godt, håber det blir endnu bedre når jeg får købt den Wig jig. ;)
Knus fra Katja
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Love-Shopping skrev:
rumlebumle skrev:Ej hvor er de bare blevet flotte. Er det noget du har siddet og gjort i hånden, eller har du fået købt den wig jig? De er VIRKELIG flotte.. :x-
Tusind tak :-*

Nej jeg har desværre ikke fået bestilt den wig jig endnu. Måske jeg skulle gøre det med det samme :-D
Hvad fanden skal du med en wig jig når du kan lave dem så flotte selv?? :D :D :D
Besvar