Nogen der har prøvet spopandwork?

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Hejsa - Vil lige høre om nogen af jer har prøvet at markedføre jeres produkter gennem dem her...?

http://www.shopandwork.dk/
Knus fra Katja
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
nej det har jeg ikke og jeg vile nok også tænke over at jeg ikke kan finde nogle oplysninger om ejeren af siden. og jeg synes også at det er en høj pris de vil have for at man kan være med og det ser ud til at der kun må komme 8 ting på af gangen. men iden synes jeg da kan være ok at man går sammen om en side og prøver at komme frem der.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Love-Shopping
Opal
Opal
Havfruen skrev:nej det har jeg ikke og jeg vile nok også tænke over at jeg ikke kan finde nogle oplysninger om ejeren af siden. og jeg synes også at det er en høj pris de vil have for at man kan være med og det ser ud til at der kun må komme 8 ting på af gangen. men iden synes jeg da kan være ok at man går sammen om en side og prøver at komme frem der.
Ja jeg syntes os umidbart at 300 kr er mange penge. men så igen, det kan man os hurtigt komme på på med andre salgs steder, med oprettelset gebyer - sals gebyer osv osv.. alt efter hvor meget man har til salg / sælger.

kan se der er 25 medlemmer af den på facebook... så den er måske heller ikke så kendt eller noget.
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
jeg fik en mail fra dem, da de havde set min hjemmeside, og gerne ville reklamere for mine smykker skrev de..

så jeg blev da lidt nysgerrig om den.
Knus fra Katja
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hm... Jeg synes deres side virker lidt uprofessionel. Tror jeg ville vente til de havde nogle flere medlemmer og jeg kunne se at der rent faktisk er trafik til deres side. Og så skal deres layout altså laves mere prof. Har du prøvet amio.dk ellers? Det er der i hvert fald godt styr på, og så er det gratis at ligge sine ting op
Love-Shopping
Opal
Opal
Danagonia skrev:Hm... Jeg synes deres side virker lidt uprofessionel. Tror jeg ville vente til de havde nogle flere medlemmer og jeg kunne se at der rent faktisk er trafik til deres side. Og så skal deres layout altså laves mere prof. Har du prøvet amio.dk ellers? Det er der i hvert fald godt styr på, og så er det gratis at ligge sine ting op
Ja jeg er helt enig - jeg var bare nysgerrig.
Jeps jeg er os en af dem der venter spændt på at amio går i auktion :-D
Knus fra Katja
Besvar