Lidt nye sten...

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lidt nye sten vedhæng fra Ebay og lidt strenge ferskvandsperler fra Ravstedhus.

Billede

Desværre overlevede alle ikke... Disse to var skadede. Nogen ideer til om man kan slibe dem om og bruge dem alligevel, eller er de bare tabt??

Billede

Billede
Love-Shopping
Opal
Opal
Super ærgeligt med de 2 sten.. De er bare rigtig flotte..
Knus fra Katja
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
lækre ting Camilla og mon ikke du kan slibe dem og lave noget nyt ud af dem......
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Pia
Opal
Opal
de har nogle gode mønstre
- jeg fik en del pendanter hjem, nogle var også gået itu, men de kunne limes - dog vil jeg alene bruge dem til mig selv
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Linda skrev:lækre ting Camilla og mon ikke du kan slibe dem og lave noget nyt ud af dem......
Men med hvad??
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Pia skrev:de har nogle gode mønstre
- jeg fik en del pendanter hjem, nogle var også gået itu, men de kunne limes - dog vil jeg alene bruge dem til mig selv

Jeg gider bare ikke lime, og så bruge 2-3 timer på at wrappe stenen hvis det så ikke holder. Så tænker at en slibning må være bedre?? Og nej man kan da slet ikke sælge dem hvis de bliver limet
Pia
Opal
Opal
ja, du har ret-

på den anden side , sælger skal saftsusme pakker sine varer ordentligt ind, så hvis du orker det, så send en høflig klage/påpegelse af prob. (rasende klager koster for meget energi og fornærmer) der vil nok give pote
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
kan du ikke prøve med noget sandpair og vand......og så bare springe ud i det ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Super lækre sten Camilla, surt med de beskadigede X( :(( . Kun for min nysgerrigheds skyld : hvorfor har du købt perler hos Ravstedhus, dig som er super ebayshopper ? :doh: ;) :)) :))
Senest rettet af Lise Sonne tors 1. jul 2010 09:17, rettet i alt 1 gang.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du kan slibe dem med sandpapir i vand og starte med groft og så finer og finer men du skal have dem under vand hele tiden. Du kan også være hældig at der er nogen som har en elektrisp sliber sten med forskellig finheder. hvis du finder en der har det tager det ikke lang tid. og det er nogle flotte sten du har købt
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar