Nyt smykketræf???
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Er der stemning for endnu et smykketræf hos Lotte (Rumlebumle) i Virum (nord for København)? Vi kunne f.eks mødes søndag d. 1 august.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hejsa,
Ville super gerne med til et nyt smykketræf med alle jer skønne tøser men den 1. august kan jeg ikke
, da det er min fødselsdag og familien og jeg er på ferie på fyn på det tidspunkt, men skulle det blive en anden dato er jeg da helt sikker med hvis min kalender ellers er tom
.
Ville super gerne med til et nyt smykketræf med alle jer skønne tøser men den 1. august kan jeg ikke
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det er en god idé med et smykketræf - vi kan nok ikke finde en dato, hvor alle kan - så skal vi ikke lade Rumlebumle tage beslutningen om hvilken dag, der passer hende bedst ? Så må dem som kan komme
Og jeg skal ikke ud og flyve før September, så i starten af august synes jeg er et godt tidspunkt

- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Jeg vil også gerne deltage, men kan heller ikke den 1. aug. skal til stor familiekomsammen da min moster og onkel er hjemme på besøg fra USA
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Charlottes
- Opal

Datoen var bare et forslag også for at høre om der overhovedet var stemning for det eller om vi skulle vente til efteråret. Men jeg snakker lige med Lotte om en anden dato. 
Jeg vil også rigtig gerne møde Jer alle igen.
Så jeg er frisk på en ny perlekomsammen.
Jeg kan godt den 1. august..
Så jeg er frisk på en ny perlekomsammen.
Jeg kan godt den 1. august..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Er der evt nogle forslag for hvornår det skulle være? Jeg kan bare ikke i weekenden den 8 august, da jeg har fødselsdag.. Eller.. Det har jeg den 9, men min kusine har det d. 8 og vi holder det sammen. Men ellers er jeg åben overfor alt..
-
Charlottes
- Opal

Vi kan også sige . 31 juli hvis det må være en lørdag? Eller d. 14 eller 15 august?
Alle er velkomne, nye som gamle.
Alle er velkomne, nye som gamle.