Bytte-bytte August/September 2010

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Bytte-Bytte August/September 2010

Så er det blevet tid til en ny omgang Bytte-bytte. Der er heldigvis mange der allerede har givet tilsagn om at være med. Selvom I har skrevet i den anden tråd allerede, bedes I melde jer til her også.


Regler:
1. Du skal sende minimum 12 perler
2. Du må sende alt undtagen plastik .
3. Det du sender skal være i en god kvalitet, og noget du selv ville arbejde med.
4. Perlerne sendes til en modtager, som laver et eller flere smykker ud af dem.
5. Du skal vedlægge en seddel med indholdet af din forsendelse.
6. Vi gætter til slut, hvem der har sendt til hvem.

Husk:
1. At, skrive SFFA på kuverten.
2. At, frankere kuverten korrekt, da der jo ikke er afsenderadresse på.

Meld jer til her i tråden og send jeres adresseoplysninger til mig i en PB, så "ryster jeg posen" og sender modtagerens oplysninger til jer.

Deadline for til melding er mandag d. 9. august 2010
Deadline for afsendelse af materialer er onsdag d. 18. august 2010
Deadline for upload af billede af materialer og smykker er mandag d. 6. september 2010
Send meget gerne et billede af de modtagne perler før sidste frist, så vi kan se, hvad du har har at arbejde med

Jeg glæder mig til endnu en omgang Bytte-Bytte :)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Jeps... jeg vil gerne tilmelde mig inden jeg tager på ferie :-D
Knus fra Katja
lapsen
Perle
Perle
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 18. aug 2009 17:48
Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg vil også gerne være med :-D
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg vil også gerne være med igen. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Jeg vil også gerne være med ;)
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
jeanette
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: man 6. apr 2009 18:35
Geografisk sted: midtjylland
Også mig :)-
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
os mig os mig :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
jeg vil også gerne deltage :)-
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
Geografisk sted: Frederiksberg
jeg er med igen
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg vil også gerne være med denne gang. :)-
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar