Hva syntes i ( mono.net )

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Jeg vil gerne høre hva i syntes om de 2 sider jeg har lavet her på mono.net.
Man kan kun lave 3 sider gratis, og så derefter skal man opgradere så man kan have flere sider og andre fonktioner.
Men det vil jeg først overveje når jeg har høre lidt meninger osv om det..

Så håber i gidder skrive lidt.

Syntes det ser mere prof. ud end 123hjemmeside, og det er jeg faktisk os intresseret i, selvom der ikke er så meget kan man forhåbentlig fornemme det alligevel..

http://www.katjassmykker.mono.net
Knus fra Katja
Pia
Opal
Opal
jeg synes ikke forskellen er stor. jeg klikkede lige på din 123...
men hvad der falder mig i øjnene, er fraværet af 145 links til facebook, twitter, google osv. og det giver et roligere og mere sobert intryk og flytter fokus til det vigtige: dine smykker.
ved nærmere eftertanke, så er det en stor fordel uden alle de eksterne links.
anbefaling: måske du skulle fjerne de eksterne ting på 123... og måske også kvikke siden op med en gladere farve end støvet brunt (jeg ved godt at farvevalget er en sand prøvelse)

i bedste mening ;;)
Pia
Billede LOKE'S GHOST
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg har det svært med 123 for jeg er bange for at der er alt for mange om budet så man drukner i deres system. jeg synes den nye du er ugang med ser godt ud, så kan man jo altid diskutere farve valget , jeg synes den gule du har valgt er meget gul, men det er jo op til dig at finde den farve du hare det bedst med. du skal lige huske at det heder enmands firma og ikke enmand. men god arbejdslyst med din side håber at du får niget ud af det.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Love-Shopping
Opal
Opal
Havfruen skrev:Jeg har det svært med 123 for jeg er bange for at der er alt for mange om budet så man drukner i deres system. jeg synes den nye du er ugang med ser godt ud, så kan man jo altid diskutere farve valget , jeg synes den gule du har valgt er meget gul, men det er jo op til dig at finde den farve du hare det bedst med. du skal lige huske at det heder enmands firma og ikke enmand. men god arbejdslyst med din side håber at du får niget ud af det.
mange tak.. ja farven er hæslig det har du helt ret i..
men når man vælger noget gratis til at starte med, får man self. ikk de pænt skabeloner at vælge mellem øv.. så jeg tog bare en til prøv at starte med..

hvis jeg beslutter mig for at købe plads ved mono.net så får jeg flere sider og mange andre Skins/skabeloner at vælge mellem.

Tak for rettelsen.. :-D
Knus fra Katja
Besvar