Jeg er blevet syg Blev indlagt mandag og er nu hjemme på orlov fra hospitalet mens jeg venter på div. undersøgelser. Kan desværre ikke lige overskue alt det med adresser osv. nu. Håber at være på benene igen snart, og ellers må vi finde ud af noget med at en anden overtager.
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton