Pilespids

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg synes stenen her lignede en pliespids... Så her er min lille historie til smykket;

Elvernes pilespidser er lavet af ametyst. På den måde får dyret en fredelig og smertefri død. Når elverne har spist dyret, har de evnen til at bringe det tilbage til live igen, på den måde går ingen liv spildt for at eleverne kan opretholde deres.

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Danagonia man 16. aug 2010 20:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
SMUKT! jeg har forsøgt mig lidt, men der skal nok en hel del øvelse til, også ærgerligt Kolding er så langt væk, så kunne jeg være taget på dit kursus.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Susanne i nord skrev:SMUKT! jeg har forsøgt mig lidt, men der skal nok en hel del øvelse til, også ærgerligt Kolding er så langt væk, så kunne jeg være taget på dit kursus.
Det her er også avanceret, start i det små, så skal det nok komme. Og så vær opmærksom på at sølv skal være 99ss, hvis du bruger det. Det er meget svært at wrappe i metal der er for hårdt.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Danagonia skrev:
Susanne i nord skrev:SMUKT! jeg har forsøgt mig lidt, men der skal nok en hel del øvelse til, også ærgerligt Kolding er så langt væk, så kunne jeg være taget på dit kursus.
Det her er også avanceret, start i det små, så skal det nok komme. Og så vær opmærksom på at sølv skal være 99ss, hvis du bruger det. Det er meget svært at wrappe i metal der er for hårdt.
Tror jeg prøver i kobber, er blødt og "billigt".
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Susanne i nord skrev:
Danagonia skrev:
Tror jeg prøver i kobber, er blødt og "billigt".
Er jo altid et hit hos mig :-D
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
super flot :clap:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
super flot og hvor er du baree bleven god til at få alle di merker væks som verktøjet laver ,super Camilla
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Gudesmukt som altid. Ja det er synd vi på "djævleøen" ikke kan deltage i dine kurser :clap: :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
anna-edith skrev:Gudesmukt som altid. Ja det er synd vi på "djævleøen" ikke kan deltage i dine kurser :clap: :clap: :clap:
Hi hi... :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Camilla hvor er den smuk ^:)^ ^:)^ ^:)^
Billede I LOVE CATS
Besvar