Man kan så let såre andre

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Har snart brugt dette fora i et stykke tid. Synes det er et mega godt sted, hvor man kan få inspiration, hjælp, støtte og komme af med de ting som går èn på. :D :clap: dejligt
.... og nu kommer det så ....
Synes blot at der er en del, som på det sidste har lagt links, eller reklamen på forretninger med salg af egne smykker ind, og det må man selvfølgelig også gerne, der står jo ikke skrevet nogen steder hvilke "optagelses" kriterier der er.
Men alligevel kan jeg mærke en undrende rynke mellem brynene ... :doh: ... kigger man ikke det forum igenem, som man vil være medlem af ? Vi laver jo allesammen smykker :p og har sjældent lyst, hmmm måske mere råd :)) til at købe andres. da vi bruger en del guldpenge på køb af smykkematerialer selv =))
Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det .... blot en undren over mangelende indsigt måske ....
Håber ikke jeg får for meget på hattepulen ..... :pray: men nu har jeg fået det ud .... :ymhug:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Kirsten du har så evig ret, her laver vi jo selv vores smykker, så der vil nok ikke være salg på dette forum. Men man kan da godt reklamere hvis man har en hjemmeside. Jeg undre mig også man ikke læser lidt i forummet inden man tilmelder sig. Så du får ikke et surt opstød fra mig. Tror mange er enige med os om det.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Du får bestemt ikke på hattepullen, derimod :clap: :clap: for et godt skrevet indlæg. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Så først dette indlæg, efter jeg havde skrevet i det andet med smykker til salg med faste lave priser.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Pia
Opal
Opal
glem alt om finfølelse - de mennesker der reklamerer er alene interesseret i at lægge deres links og sandsynligvis bedøvende ligeglade med indholdet af det forum de reklamerer i.
men det er jo tilladt ifgl. forums regler og så er den vel ikke meget længere.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Du har fuldstændig ret Kirsten ,men som Pia skriver så er der ingen regler om det herinde ,men måske skulle vi høre hvad Lene siger om det? for jeg syntes også der er rigtig mange som bare melder sig ind med et link og ellers ikke er aktiv herinde,men igen kan man bare lade være at klikke på deres link .
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Du/ I har fuldstændig ret og godt skrevet Kirsten :ymhug:
Hilsen Eva1950
miska
Rubin
Rubin
Det hedder smykkeforum for alle .. så det ville da være fantastisk, om det også var for alle :-)
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jamen Miska, det er det da også men nok ikke lige til at sælge sine smykker, da det er jo det vi alle selv laver. :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
miska skrev:Det hedder smykkeforum for alle .. så det ville da være fantastisk, om det også var for alle :-)
Det var også der for jeg valgte overskriften "Man kan SÅ let såre andre".
Men ligesom jeg altid læser en brugsanvisning, eller en opskrift helt igennem, læser jeg også de fora igennem som jeg melder mig ind i, således at jeg ikke er helt forkert på den.
Men du og andre har ret, der er ikke reglement som man skal læse og godtage ... meeen derfor kan jo godt stikke en finger i jorden og finde ud af, hvad man melder sig ind i ;)-
Så det var mere ment som et for mig et lille hmm :-o
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Besvar