Guffeluf fra Lene. NU MED NYT BILLEDE

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Fike lige en skøn pakke fra Lene idag og måtte straks igang. Fik lavet en masse, men er særlig glad for armbåndet lavet af imiteret randsyet læder fra Lene:
Billede
Hvis jeg endelig sku sige noget om det imiteret, så savner jeg at der er lidt mere kant på det. Har købt noget randsyet ved Skindhuset og der var den kant og den er fed:
Billede
Men elsker nu alligevel mit sorte armbånd mest :D

Må lige vise jer et armbånd jeg har lavet af noget tykt imiteret bololæder fra Lene. Det er SÅ lækkert, det snøre.(og nej jeg er ikke ansat som reklame-dame ved Lene. Hun har altså bare nogle lækre ting :D )
Billede
Senest rettet af tullen72 fre 10. sep 2010 19:37, rettet i alt 1 gang.
saaby
Perle
Perle
Må jeg spørge hvor perlerne er fra?
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
De er flotte men jeg synes det fra Lene er det pæneste. Det er pænere i farven og det er da langt pænere uden kant. Men det er bare min smag. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
tullen72
Rubin
Rubin
Ja, smag og behag er jo heldigvis forskellig :dance: . Glemte lige at skrive at det fra Lene er sort og det fra Skindhuset er gråt :whistle:
Perlerne har jeg købt for længe siden i Fakta.
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Jeg kan også bedst lide det randsyede fra Skindhuset.Randsyet betyder jo også syet i randen = kanten. Synes alså det i længden holder bedre, bliver ikke "gennemslidt" så hurtigt.
Har lige fået en ordentlig portion idag, Skindhuset har nemlig netilbud, så deres randsyede koster 28 kr. meteren .... :-D :-D
Flotte armbånd :clap: :clap:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Flotte armbånd du har lavet :ymapplause: :ymapplause: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
saaby
Perle
Perle
tullen72 skrev:Ja, smag og behag er jo heldigvis forskellig :dance: . Glemte lige at skrive at det fra Lene er sort og det fra Skindhuset er gråt :whistle:
Perlerne har jeg købt for længe siden i Fakta.
okay, ved du om de er nikkelfri, har nemlig de sölvfarvede bare fra fötex..
tullen72
Rubin
Rubin
saaby skrev:okay, ved du om de er nikkelfri, har nemlig de sölvfarvede bare fra
Regner stærkt med at de er nikkelfri, når de er købt ved så stor en virksomhed som Coop. Tester normalt alt hvad jeg får indenfor døren, men disse stoler jeg på ikke overstiger det tilladte niveau.
tullen72
Rubin
Rubin
Kirsten skrev:Jeg kan også bedst lide det randsyede fra Skindhuset.Randsyet betyder jo også syet i randen = kanten. Synes alså det i længden holder bedre, bliver ikke "gennemslidt" så hurtigt.
Har lige fået en ordentlig portion idag, Skindhuset har nemlig netilbud, så deres randsyede koster 28 kr. meteren .... :-D :-D
Har også ville bestille ved Skindhuset, men de har kun den sorte i 4mm og mener bestemt den grå jeg købte da jeg var ovre ved dem, er 5mm. Så nu er jeg i tvivl om 4mm bliver for tynd :(- Hvad synes du, Kirsten?
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
tullen72 skrev:
Kirsten skrev:Jeg kan også bedst lide det randsyede fra Skindhuset.Randsyet betyder jo også syet i randen = kanten. Synes alså det i længden holder bedre, bliver ikke "gennemslidt" så hurtigt.
Har også ville bestille ved Skindhuset, men de har kun den sorte i 4mm og mener bestemt den grå jeg købte da jeg var ovre ved dem, er 5mm. Så nu er jeg i tvivl om 4mm bliver for tynd :(- Hvad synes du, Kirsten?
Jeg kan prøve at lægge nogle billeder ind senere idag, har både lave i 4 og 5 mm - og må nok sige at der ikke er synderlig forskel. :-D :-D
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Besvar