Beklager
: man 11. okt 2010 16:27
Nu kommer jeg nok til at give mig til kende med hensyn til perlebytteri, men jeg er så gal.
Min mand har været på posthuset med brevet med perler og jeg havde lagt en seddet ved det , hvor der stod sendes som Maxi brev
Da jeg så kommer hjem for lidt siden fra arbejde, ligger bonen og der kan jeg se at det er blevet sendt som STOR brev i stedet for.
Jeg har lige været suset på posthuset for at skabe mig, men der er selvfølgelig lukket. De lukker kl. 1700
Nu håber jeg ikke at det går galt igen, så der kommer bøde på.
Det var den samme dame som stod der igen.
Hvis nogen modtager med en bøde , må mäm lige sige til. Jeg vil jo hellere betale 3,50 mere for at sende end at skulle betale en bøde.
Tænker nu på om det er en måde de tjener penge på.
Er såååååååååå gal.
Min mand siger at det tænkte han jo ikke på. Han betalte jo bare det som hun forlangte.
Min mand har været på posthuset med brevet med perler og jeg havde lagt en seddet ved det , hvor der stod sendes som Maxi brev
Da jeg så kommer hjem for lidt siden fra arbejde, ligger bonen og der kan jeg se at det er blevet sendt som STOR brev i stedet for.
Jeg har lige været suset på posthuset for at skabe mig, men der er selvfølgelig lukket. De lukker kl. 1700
Nu håber jeg ikke at det går galt igen, så der kommer bøde på.
Det var den samme dame som stod der igen.
Hvis nogen modtager med en bøde , må mäm lige sige til. Jeg vil jo hellere betale 3,50 mere for at sende end at skulle betale en bøde.
Tænker nu på om det er en måde de tjener penge på.
Er såååååååååå gal.
Min mand siger at det tænkte han jo ikke på. Han betalte jo bare det som hun forlangte.