tude tude tude ....

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Så har jeg fået ENDNU en springfinger ---- nr. 4 og skal opereres d. 8 november. Har ellers prøvet med alternative behandlinger denne gang. Jeg har prøvet zoneterapi og akupunktur og noget naturmedicin ... men lige meget hjælper det ... :(( :(( ... joooo pengepungen bliver lettere :-o :-o men synes det er sjovere, den bliver lettere ved perlekøb end nåle i hånden :)) :))
Så nu skal jeg have taget mig sammen ... og fortalt det på jobbet ..... bliver IKKE populær :-s men sidste gang brugte jeg da starten af min sommerferie på det ... :-o og døjer stadig med følelsesløshed i fingeren .... Der kunne nu godt gå lidt længere tid imellem, sån` så man glemmer hvor ondt og ubehageligt det er .... ligesom fødsler :)) :)) :))
Skulle lige tude ud til nogen .... :(( :((
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Åh nej din stakkel. Jeg gør mig desværre ikke de store erfarringer i springfingre ( ved dårligt hvad det er :-/ ) Men som du beskriver det, så lyder det bestemt ikke rart.

Trøstekram og tanker herfra.
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Og også lige lidt trøst og kram fra mig :ymhug: og god bedring
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det er jo ikke godt Kirsten, håber operationen går godt. :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Kirsten
Safir
Safir
rumlebumle skrev:Åh nej din stakkel. Jeg gør mig desværre ikke de store erfarringer i springfingre ( ved dårligt hvad det er :-/ ) Men som du beskriver det, så lyder det bestemt ikke rart.

Trøstekram og tanker herfra.
Takker ,,,, nej det er ikke rart. Tænkte jo slet ikke over, at ALLE ikke "bare" vidste hvad en springfinger er ... det er jo lidt indforstået snak ... så her er lige et link, hvis du vil vide hvad det er ..... :ymblushing:
http://www.friskienfart.dk/haandkirurgi ... anden.aspx
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Av, for den da, jamen det må de da bare acceptere på jobbet, det kan du jo ikke gøre for.

Rigtig god bedring. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
:angry-screaming: øv for dig men godt at du kommer så hurtigt til. Hvad laver du siden dine finger er så sarte,er det mun en arbejdsskade du har ????????? god bedring,
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Kirsten
Safir
Safir
Havfruen skrev::angry-screaming: øv for dig men godt at du kommer så hurtigt til. Hvad laver du siden dine finger er så sarte,er det mun en arbejdsskade du har ????????? god bedring,
Tjaaaa .... ved ikke helt hvorfor de kommer. Det kan hænge sammen med mine graviditetsukkersyge i tidernes morgen ... det kan måske hænge sammen med slid/gigt .... lægerne ved det ikke helt :-o
Og når man så er musiklærer er det rigtigt dårligt ..... :whistle: :whistle:
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Det har min mor fået lavet et par gange. jobbet, de må prøve at søge refusion. det skal jo gøres. God bedring og knus herfra.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Kirsten skrev:
Havfruen skrev::angry-screaming: øv for dig men godt at du kommer så hurtigt til. Hvad laver du siden dine finger er så sarte,er det mun en arbejdsskade du har ????????? god bedring,
Tjaaaa .... ved ikke helt hvorfor de kommer. Det kan hænge sammen med mine graviditetsukkersyge i tidernes morgen ... det kan måske hænge sammen med slid/gigt .... lægerne ved det ikke helt :-o
Og når man så er musiklærer er det rigtigt dårligt ..... :whistle: :whistle:
Det har ihvertfald ikke noget med smykker at gøre, vel ? Spøg tilside : surt show, men din arbejdsplads må/kan ikke bebrejde dig noget, så jeg håber ikke at du ser sure miner derfra...... Har selv syge kollegaer her på min arbejdsplads og vi gør hvad vi kan for at hjælpe de sygdomsramte, selvom al fravær rammer dem der er tilbage. Det er jo ikke altid at man kan få en vikar ind til at varetage nogens arbejdsområde. Så mon ikke du bliver mødt med sympati ? Det håber jeg. God bedring og håber så på at det kun er en 'fase' du skal igennem.
Besvar