Så nu skal jeg have taget mig sammen ... og fortalt det på jobbet ..... bliver IKKE populær
Skulle lige tude ud til nogen ....
Redaktør: rumlebumle

Takker ,,,, nej det er ikke rart. Tænkte jo slet ikke over, at ALLE ikke "bare" vidste hvad en springfinger er ... det er jo lidt indforstået snak ... så her er lige et link, hvis du vil vide hvad det er .....rumlebumle skrev:Åh nej din stakkel. Jeg gør mig desværre ikke de store erfarringer i springfingre ( ved dårligt hvad det er :-/ ) Men som du beskriver det, så lyder det bestemt ikke rart.
Trøstekram og tanker herfra.
Tjaaaa .... ved ikke helt hvorfor de kommer. Det kan hænge sammen med mine graviditetsukkersyge i tidernes morgen ... det kan måske hænge sammen med slid/gigt .... lægerne ved det ikke heltHavfruen skrev:øv for dig men godt at du kommer så hurtigt til. Hvad laver du siden dine finger er så sarte,er det mun en arbejdsskade du har ????????? god bedring,

Det har ihvertfald ikke noget med smykker at gøre, vel ? Spøg tilside : surt show, men din arbejdsplads må/kan ikke bebrejde dig noget, så jeg håber ikke at du ser sure miner derfra...... Har selv syge kollegaer her på min arbejdsplads og vi gør hvad vi kan for at hjælpe de sygdomsramte, selvom al fravær rammer dem der er tilbage. Det er jo ikke altid at man kan få en vikar ind til at varetage nogens arbejdsområde. Så mon ikke du bliver mødt med sympati ? Det håber jeg. God bedring og håber så på at det kun er en 'fase' du skal igennem.Kirsten skrev:Tjaaaa .... ved ikke helt hvorfor de kommer. Det kan hænge sammen med mine graviditetsukkersyge i tidernes morgen ... det kan måske hænge sammen med slid/gigt .... lægerne ved det ikke heltHavfruen skrev:øv for dig men godt at du kommer så hurtigt til. Hvad laver du siden dine finger er så sarte,er det mun en arbejdsskade du har ????????? god bedring,
![]()
Og når man så er musiklærer er det rigtigt dårligt .....![]()