Jeg har lige lavet 3 western armbånd til når vi er ude til Linedans træf i de forskellige klubber
Lave,ben,horn,malaperler,kobber og rav midterperle og kobber
Fs kæde med cowboy hatte og støvler og S lås
Turkis,røde cinnabar lakperler og på den ovale er der en lille fugl og sterling sølv mellemperler
jeg er til det første armbånd, det er flot
--- sidder så her og tænker på hvor de indlagte rondeller stammer fra????????????? var du heldig på ebay? eller er de fra Inge?
Jeg synes det første er rigtig flot. Det andet er svært at se fordi det ligger på den sten og det sidste...Det sidste ville være flot hvis det blev pillet op og de røde sat på et armbånd og de turkis på et andet. Ja undskyld men det synes jeg.
Pia du har gættet rigtigt at de er fra Inge (Gurkemeje) hun har så mange lækre horn og benperler til rimmelige penge
Charlotte det kan man da gøre ,men en af western farverne er f.eks turkis og rød blandet med sølv og det er heldigvis en smagsag
Jeg synes de er skønne på hver deres måde. Især er jeg faldet for det med charms´ne. Det passer helt perfekt til anledningen og der må være mange der bliver misundeligt i klubben når de ser det..
hihihih, Camilla, det var lige mine ord....jippie kayeeaaahhh.... rigtig fine armbånd og jeg er lidt vild med det med charms på også...men kan godt forstå det med turkis og rødt, for det er jo farver man tit ser. når folk linedacer...