Side 1 af 1
fotos
: ons 20. okt 2010 20:51
af freya3010
Re: fotos
: ons 20. okt 2010 20:54
af Pia
Hun er 100% skøn fra snude til halespids
er det en chow eller noget andet?
Re: fotos
: ons 20. okt 2010 20:56
af freya3010
Pia skrev:Hun er 100% skøn fra snude til halespids
er det en chow eller noget andet?
Tusind tak
Hun er en samojed - en rusisk slædehund.

Re: fotos
: ons 20. okt 2010 23:23
af BlueRaven
Hvor er hun dog dejlig - og hun ser sørme fræk ud.
Billederne er også rigtig flotte - det kan nemlig godt være svært at fange sådan en vuffer, så den tager sig perfekt ud.
Men du mestrer det til fulde

Re: fotos
: tors 21. okt 2010 01:58
af Danagonia
Nøj en smuk hund... Det billed med kæppen er genialt...
Re: fotos
: tors 21. okt 2010 12:24
af Susanne i nord
Dejlig Vuf.
Re: fotos
: tors 21. okt 2010 20:50
af freya3010
Tusind tak allesammen

...
Jup, det er svært - især billeder hvor der er fart på.. men det er jo også altid de bedste
Danagonia - det med kæppen er også mit yndlings

... men desværre er hun i fæld der.
Re: fotos
: tors 21. okt 2010 21:21
af Love-Shopping
HVor er hun bare skøn... Lige sådan en jeg gerne vil have engang..