Side 1 af 1

fotos

: ons 20. okt 2010 20:51
af freya3010
Jeg er også bidt af at tage billeder. :D ... og det er for det meste min tøs, som står for skud.. Men jeg kan ikke lade være. ;;)

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Jeg har prøvet at forskåne jer for aaaaaaaaaalt for mange billeder... men kan da se at det blev til lidt alligevel. ;;)

Re: fotos

: ons 20. okt 2010 20:54
af Pia
Hun er 100% skøn fra snude til halespids
er det en chow eller noget andet?

Re: fotos

: ons 20. okt 2010 20:56
af freya3010
Pia skrev:Hun er 100% skøn fra snude til halespids
er det en chow eller noget andet?
Tusind tak :ymhug:

Hun er en samojed - en rusisk slædehund. :)-

Re: fotos

: ons 20. okt 2010 23:23
af BlueRaven
Hvor er hun dog dejlig - og hun ser sørme fræk ud.

Billederne er også rigtig flotte - det kan nemlig godt være svært at fange sådan en vuffer, så den tager sig perfekt ud.
Men du mestrer det til fulde Billede

Billede

Re: fotos

: tors 21. okt 2010 01:58
af Danagonia
Nøj en smuk hund... Det billed med kæppen er genialt...

Re: fotos

: tors 21. okt 2010 12:24
af Susanne i nord
Dejlig Vuf.

Re: fotos

: tors 21. okt 2010 20:50
af freya3010
Tusind tak allesammen :ymhug: ...

Jup, det er svært - især billeder hvor der er fart på.. men det er jo også altid de bedste :dance:

Danagonia - det med kæppen er også mit yndlings :p ... men desværre er hun i fæld der.

Re: fotos

: tors 21. okt 2010 21:21
af Love-Shopping
HVor er hun bare skøn... Lige sådan en jeg gerne vil have engang..