Træperler i massevis

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Jeg har lige modtaget en stor bunke træperler fra Kina - ikke noget særligt, ja, faktisk er de, hvad jeg nok vil betegne son en lille smule usle. Men så er det, der pludselig kan fare en djævel i mig, og jeg finder det sjovt at forkæle den slags med ægte sølv i stedet for de sædvanlige uægte findings:

Billede
Sort/hvide træperler med stor ringlås og sandstøbt helleristnings-vedhæng i sølv.

Billede
Brune træperler med stor ringlås og Buddha-vedhæng.

Billede
"Happy" træperler med stor ringlås og vedhæng med farvet chalcedon

Billede
Sort/hvide træperler med sølvfarvede seedbeads og lille ringlås. Vedhænget er en CubicZirkon fattet i et stykke sølvrør.

Billede
Billede
Pia
Opal
Opal
Træperler og metal - hvem ville have tænkt på det? (udover blot at tilføje en almindelig lås)
Det ser brandgodt ud og dit valg - og det er jo dine egne skabelser - af " låse"/ pendanter er bare 100% stilsikkert
hvad angår perlerne, så kan jeg ikke se at de er usle - er lige til de brune og de multifarvede.
og jeg er til samtlige låse- cute Buddha og fræk-farvet chalcedon
det viser bare, hvad man kan diske op med, når man kan smede og har talent
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Hæ - talentet kan vist ligge på et meget lille sted i de viste kæder, men jeg blev faktisk lidt overrasket over, at de usle perler alligevel kunne tage sig så rimeligt ud, når de kom på snor. Og tro mig, perlerne er ikke noget særligt, når man sidder med dem i hånden - men med en pris på 5-6 kroner for ca 800stk kan man vel heller ikke forvente alverden :-D
Det værste er, at jeg faktisk er blevet en lille smule pjattet med dem...

Billede
Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hvor kan du nænde at kale dem usle. For de ligner da noget der kan sælges for en held del kr. og dine låse er også super. og en flot fræk lås kan gøre meget ved perler og det både perler i træ og stene og andre metrialere.Godt gået.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Super flotte og jeg er især vild med Buddha vedhænget :clap: elsker Buddhaer :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Synes de er rigtig fede.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
COOOOOL!!

Sådan nogle perler vil jeg også ha.. Jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha.. :D :D :D
Chergui Design
Perle
Perle
Geografisk sted: Odense
Buddha er for fed ;)- :)) ............ ja også de andre kæder :ymapplause:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg er vild med dine vedhæng, men træperler og mig har ikke helt fundet hinanden endnu :-D Kan bedst lide de tutti frutti farvede hvis det skal være :ymparty:
Love-Shopping
Opal
Opal
Me like :-D De er super cool..
Knus fra Katja
Besvar